اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‌های سومین جشنواره عکس حوزه معرفی شدند

مراسم اهدای جوایز سومین جشنواره عکس حوزه (اشراق) امروز در پژوهشگاه علوم و فرهنگ برگزار شد.

برترین‌های سومین جشنواره عکس حوزه معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیین اهداء جوایز و گشایش نمایشگاه آثار سومین جشنواره ملی عکس حوزه (اشراق) ظهر امروز در پژوهشگاه علوم و فرهنگ با حضور معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، شهردار قم، رئیس مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و جمعی از مسئولان قم برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی کمساری رئیس مرکز فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، علی مرادخانی معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ابراهیم سلیمانی به عنوان دبیر جشنواره سخنرانی کردند.

پیش از اهدای جوایز با اهدای لوح شمسه محمدی از خانواده مرحوم استاد محمدحسین رحمتی از اساتید برجسته عکاسی استان قم تقدیر شد.

در بخش تک عکس رتبه نخست را عادل پازیار، رتبه دوم مهدی موذن و رتبه سوم را مهدی عباسی کسب کردند و از  محمدرضا جباری و رضا نظام دوست تقدیر شد.

در بخش مجموعه عکس نیز رتبه‌های اول تا سوم را مهدی مریزاد، موسی رضا ابراهیم‌زاده و منصوره معتمدی کسب کردند و از حجت‌الله عطایی و فرهاد بابایی تقدیر شد.

در بخش تک عکس ویژه طلاب علیرضا عباسی رتبه اول، حسن الماسی رتبه دوم و مهدی رضایی‌مهر رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش مجموعه عکس ویژه طلاب هیئت داوران هیچ یک از عکس‌های ارسالی را شایسته اهدای جایزه ندانست و از حبیب‌الله آهنگر تقدیر کرد.

سومین جشنواره ملی عکس حوزه (اشراق) با انتشار فراخوان از تیر ماه سال جاری آغاز به کار کرد و شرکت‌کنندگان تا 15 آذر ماه آثار خود را به این جشنواره ارسال کردند؛ از مجموع 420 هنرمند و سه هزار و 311 قطعه عکس ارسالی 150 اثر از 65 هنرمند به نمایشگاه راه یافت.

انتهای پیام/2258/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول