اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سومین جشنواره عکس حوزه خبر داد

استقبال 2,5 برابری هنرمندان از سومین جشنواره عکس حوزه

دبیر سومین جشنواره عکس حوزه (اشراق) با اشاره به استقبال 2,5 برابری هنرمندان از سومین جشنواره عکس حوزه در مقایسه با دوره قبل گفت: در این دوره سه هزار و 311 قطعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

استقبال 2,5 برابری هنرمندان از سومین جشنواره عکس حوزه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ابراهیم سلیمانی ظهر امروز در مراسم اهدای جوایز و افتتاح نمایشگاه آثار سومین جشنواره عکس حوزه که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، گفت: جشنواره‌های اشراق به صورت مستمر در سال برگزار می‌شود تا این رویداد فرهنگی به گونه شایسته به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه دوسالانه عکس رویدادی است که در سطح ملی برگزار می‌شود، ادامه داد: تلاش کردیم دوسالانه جشنواره عکس حوزه (اشراق) را با استانداردهای ملی برگزار کنیم.

دبیر سومین جشنواره عکس حوزه گفت: شهر قم حوزه علمیه را به عنوان یک پایگاه فرهنگی بزرگ در خود جای داده و در بیشتر روزها شاهد اتفاقات مهم فرهنگی است.

سلیمانی با اشاره به سومین جشنواره عکس حوزه از مجموعه جشنواره‌های اشراق عنوان کرد: این جشنواره از تیر ماه سال‌‌ جاری کار خود را شروع کرد.

وی با بیان آخرین مهلت ارسال آثار گفت: اطلاع‌رسانی برای حضور هنرمندان در سومین جشنواره عکس حوزه در سطح ملی صورت گرفت و استقبال هنرمندان چشمگیر بود.

دبیر سومین جشنواره عکس حوزه استقبال هنرمندان از این جشنواره را نسبت به دوره قبل 2,5 برابر دانست و گفت: دوره قبل یک‌هزار و 700 قطعه عکس به جشنواره ارسال شده بود و در این دوره این تعداد به سه هزار و 311 قطعه عکس رسید.

سلیمانی بخش‌های جشنواره را شامل مجموعه عکس، تک عکس و عکس ویژه طلاب هنرمند دانست.

وی در ادامه با اشاره به داوری آثار ارسالی گفت: مجتبی آقایی، امیرعلی جوادیان و محمد جهانبخش از اعضای هیئت داوران بودند.

دبیر سومین جشنواره عکس حوزه افزود: آثار ارسالی در بخش‌های جداگانه داوری و 150 اثر از 65 هنرمند به بخش نمایشگاه و کتاب راه پیدا کردند.

سلیمانی گفت: پیش‌بینی شده بود 120 اثر به نمایشگاه راه پیدا کند که به دلیل استقبال چشمگیر هنرمندان این تعداد به 150 قطعه عکس رسید.

وی عنوان کرد: آثار ارسالی به این جشنواره از استان‌های حاشیه مرزی بوده و آثار نشان‌دهنده حضور روحانیت در نقاط محروم کشور است.

سلیمانی گفت: آثار برگزیده سومین جشنواره عکس حوزه به مدت 10 روز در نگارستان اشراق در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2258/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول