اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد سبزوار خبر داد

ایجاد بیش از 4 هزار شغل توسط کمیته امداد در سبزوار

رئیس کمیته امداد سبزوار با بیان اینکه بیش از 4 هزار و 700 شغل توسط این نهاد در سطح شهرستان ایجاد شده گفت: سبزوار از نظر ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی در رتبه دوم استانی قرار دارد.

ایجاد بیش از 4 هزار شغل توسط کمیته امداد در سبزوار

سیدحسین کرابی امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های مددجویان کمیته امداد این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این نمایشگاه‌ها با هدف معرفی توانمندی‌های خانواده بزرگ کمیته امداد برپا شده تا ضمن نشان دادن توان مددجویان باعث ترغیب افراد برای کارآفرینی شود.

وی افزود: روزانه بیش از 210 خانواده در دوره‌های آموزشی کارآفرینی که در کنار این نمایشگاه‌ها برپا شده، شرکت می‌کنند و با مباحثی از جمله بیمه‌های تامین اجتماعی، کارآموزی و کارآفرینی آشنا می‌شوند.

کرابی با بیان اینکه بیش از 4 هزار و 700 شغل توسط این نهاد در سطح شهرستان ایجاد شده تصریح کرد: ما در کمیته امداد 4 سرفصل کارآفرینی از جمله طرح‌های صنعتی و صنفی، مشاغل خانگی، کشاورزی و دامپروری را پیش‌بینی کرده‌ایم که به آنها با توجه به توجیه اقتصادی که توسط کارآفرین تعریف می‌شود، وام تعلق می‌گیرد.

وی افزود: تسهیلات تعریف شده برای ایجاد شغل از 3 میلیون تومان آغاز و تا 30 میلیون تومان به کارآفرینان تخصیص داده می‌شود.

رئیس کمیته امداد سبزوار خاطر نشان کرد: خوشبختانه این شهرستان از نظر ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی در رتبه دوم استانی قرار دارد.

انتهای پیام/2202/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول