اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط خیران صورت گرفت

اهدای 3600 قلم کالا به مددجویان کمیته امداد راور

مدیر کمیته امداد امام خمینی راور گفت: توسط بنیاد خیریه بیت‌الرقیه تهران هدایایی به ارزش یک‌میلیارد و 392 میلیون ریال شامل بیش از 3 هزار و 600 قلم کالا تحویل کمیته امداد امام خمینی راور شد.

اهدای 3600 قلم کالا به مددجویان کمیته امداد راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدمهدی ترابی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سفر مسئول بنیاد خیریه بیت‌الرقیه تهران هدایایی از سوی آن بنیاد خیریه به ارزش یک‌میلیارد و 392 میلیون ریال تحویل کمیته امداد امام خمینی راور شد.

وی تصریح کرد: این اقلام شامل ماشین لباسشویی، مانیتور، ضبط صوت، یخچال، تلویزیون، لباس،  بسته فرهنگی کتاب و مجله کمک آموزشی، میز تحریر، 300 متر مربع پارچه، دوچرخه، آبگرمکن  و ... است که با نظارت هیئت اعزامی تهران بین مددجویان و اقشار آسیب‌پذیر راور توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی راور عنوان کرد: با همت این بنیاد خیریه مقادیر زیادی لباس مردانه، زنانه و بچه‌گانه بین مددجویان شهرهای راین، گلبافت، شهداد، نرماشیر، فهرج و ریگان نیز توزیع شده است.

وی ضمن تشکر از خدمات بنیاد خیریه بیت‌الرقیه افزود: کمیته امداد امام خمینی در شهرستان آماده دریافت کمک‌های مردمی و خیران نیکوکار در حمایت از ایتام و محرومان است.

ترابی‌نژاد با اشاره به تأکید قرآن در زمینه کمک به نیازمندان بیان کرد: کمیته امداد همواره با ارائه خدمات مختلف در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت و رفع نیازها و مشکلات آنان فعالیت می‌کند.

وی تاکید کرد: در جامعه‌ای که بر مبنای الگوی اسلامی و مکتب علوی تشکیل شده است،‌ انسان مسلمان نمی‌تواند در برابر نیازها و گرفتاری‌های برادران دینی خود بی‌تفاوت باشد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی راور افزود: هر عمل و نیت خیری آثار و برکات فراوان معنوی و مادی دارد که در دین اسلام هم تاکید فراوانی بر آن شده است و پیامد این فعالیت‌ها و کمک‌های نیکوکاران موجب نزول برکات خداوند بر بندگان می‌شود.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول