اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

احیای ارزش‌های اسلامی و استکبارستیزی نگرش اساسی انقلاب اسلامی است

معاون اجرایی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: احیای ارزش‌های اسلامی و استکبارستیزی نگرش اساسی انقلاب اسلامی ایران است.

احیای ارزش‌های اسلامی و استکبارستیزی نگرش اساسی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رمضان بهزادی عصر امروز در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیح حضرت بقیة‌الله الاعظم(عج) اداره‌کل اوقاف استان در پنجمین روز از دهه مبارک فجر در سنندج اظهار کرد: همان‌گونه که سپاه پاسداران ماموریت حفظ انقلاب و دستاوردهای آن را بر عهده دارد سازمان اوقاف هم امانت‌دار و مامور حفظ موقوفات است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران و اوقاف حول محورهای مشترک خود می‌توانند اقدامات و فعالیت‌های ارزشمند و تاثیرگذاری انجام دهند.

معاون اجرایی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه پایگاه مقاومت بسیج حافظ ارزش‌هاست، بیان داشت: از آنجا که وقف یک ارزش اسلامی است وجود پایگاه بسیج در اداره‌کل اوقاف می‌تواند حافظ این ارزش والا باشد.

وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران علاوه بر تغییر ساختار حکومت دو نگرش شامل احیای ارزش‌های اسلامی و استکبارستیزی را هم ایجاد کرد که این دو نگرش مغز و اساس نظام جمهوری اسلامی ایران است.

بهزادی با اشاره به اینکه نگرش منجر به ایجاد رفتار می‌شود، بیان داشت: ساختار حکومتی هم با توجه به اعمال و رفتار مردم تکمیل و تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب دو نگرش حکومتی کمونیستی و سکولار در کشور وجود داشت که این دو نگرش در بیشتر کشورهای دنیا حاکم بود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های اسلامی پایه‌ریزی شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تغییر سیاسی در دنیا ایجاد کرد و حکومتی اسلامی را بنا نهاد که به فرد و اجتماع و هم بعد مادی و جسمانی مردم توجه دارد.

معاون اجرایی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان افزود: نگرش استکبارستیزی که انقلاب اسلامی ایران آن را ایجاد کرد باعث شکل‌گیری بسیاری از نهضت‌های آزادی بخش و بیداری اسلامی در دنیا شد.

انتهای پیام/79003/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول