اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 15 پروژه عمران شهری در برازجان

شهردار برازجان از افتتاح و کلنگ‌زنی 15 پروژه عمران شهری در برازجان با اعتبار 25 میلیارد ریال خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 15 پروژه عمران شهری در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، بعد از ظهر امروز در آیینی با حضور استاندار بوشهر و مسئولان شهرستان دشتستان، پارک نجابت واقع در محله 69 هکتاری شهر برازجان با اعتبار 220 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

شهردار برازجان در این آیین با تبریک دهه فجر و با تقدیر از حضور استاندار در برازجان اظهار داشت: توسعه مبلمان شهری در دستور کار قرار دارد و شهرداری برازجان در این مسیر اهتمام ویژه‌ای دارد.

ماشاالله احمدی افزود: کیفیت‌بخشی به پروژه‌ها در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم در این راستا به اهداف مورد نظر برسیم.

وی با اشاره به احداث پارک نجابت گفت: پارک نجابت با اعتبار 2.2 میلیارد ساخته شد که 1.5 میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری و 700 میلیون ریال نیز از تملک استانی به این طرح اختصاص یافت.

احمدی از افتتاح و کلنگ‌زنی 15 پروژه در دهه فجر سال جاری در شهر برازجان خبر داد و عنوان کرد: از این پروژه‌ها 10 پروژه افتتاح شده و 5 پروژه نیز کلنگ‌زنی می‌شوند.

شهردار برازجان تاکید کرد: بیش از 25 میلیارد ریال برای افتتاح و کلنگ‌زنی این تعداد پروژه هزینه شده است.

وی ادامه داد: از اعتبارات یاد شده بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان از منابع شهرداری و مابقی از محل اعتبارات استانی تخصیص شده است.

این مسئول متذکر شد: پروژه‌های مذکور شامل پیاده‌روسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر، توسعه پارک‌ها و فضای سبز هستند که برای بهبود وضعیت مبلمان شهری احداث شده‌اند.

احمدی در پایان اذعان داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و توسعه شهر برازجان بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول