اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم دور برگشت صورت می‌گیرد

جدال آذرخودرو نوین قم با 3 رقیب مدعی در سوپر لیگ کاراته کشور

کاراته‌کاهای تیم آذرخودرو نوین قم تلاش خود برای رسیدن به اولین قهرمانی در سوپر لیگ کاراته کشور را در رقابت با 3 رقیب مدعی پیگیری می‌کنند.

جدال آذرخودرو نوین قم با 3 رقیب مدعی در سوپر لیگ کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم کاراته آذرخودرو نوین قم در هفته دوم از دور برگشت پیکارهای سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور با انگیزه بازگشت دوباره به صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها سه رقیب سرشناس را پیش رو دارد.

در شرایطی که این هفته رقابت تیم کاراته آذرخودروی نوین قم با هدایت غلامرضا دباغیان سرمربی اسبق تیم ملی کاراته کشورمان با حریفان خود برای رسیدن دوباره به صدر جدول مسابقات در سوپر لیگ کاراته کشور انجام می‌پذیرد، سایر تیم‌ها نیز در رقابت‌هایی حساس با یکدیگر رو‌به‌رو می‌شوند اما بازی‌های نماینده قم از حساسیت بالایی برخوردار است.

این در حالی است که در فصل جاری مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور تیم‌های کاراته آذرخودروی نوین قم، مناطق نفت‌خیز جنوب، آوای رزم، فولاد مبارکه سپاهان، باشگاه پرهام، دانشگاه آزاد اسلامی، برق هرمزگان، تیم کاراته پایتخت، جندی شاپور شیراز و تیم شهید داورزنی قرچک با یکدیگر پیکار می‌کنند و نماینده قم در هفته دوم از دور برگشت رقبایی همچون آوای رزم، سپاهان و پایتخت را در مقابل خواهد داشت.

تیم کاراته آذرخودروی نوین قم بعد از کسب پیروزی‌های متوالی در هفته‌های سپری شده از فصل جاری مسابقات سوپر لیگ قهرمانی کاراته مردان باشگاه‌های کشور این هفته در گام نخست برابر تیم کاراته باشگاه آوای رزم به دنبال کسب پیروزی به میدان می‌رود.

در حالی که تا قبل از هفته دوم از دور برگشت فصل جاری پیکارهای سوپر لیگ کاراته قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور، تیم کاراته آذرخودروی نوین نماینده قم در این دوره از مسابقات عملکرد بسیار پرقدرتی داشته، این تیم در دومین دیدار خود در مقابل تیم کاراته فولاد مبارکه سپاهان اصفهان صف‌آرایی خواهد کرد.

کاراته‌کاهای توانمند قمی و ملی‌پوش در ترکیب این تیم قرار است در سومین مسابقه از دیدارهای هفته دوم نیم فصل دوم با تمام توان به مصاف تیم کاراته لوله سبز آسیا بروند و در صورت کسب برتری در این سه مسابقه می‌توانند بار دیگر بالاتر از تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران صدرنشین شوند.

این در شرایطی است که امسال مسابقات سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور با حضور 10 تیم از دهه سوم آذرماه آغاز شده است و بعد از انجام دیدارهای هفته پایانی نیم‌فصل و هفته اول دور برگشت در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان شهر مقدس قم، ادامه رقابت‌های خود را روز پنجشنبه هفدهم بهمن‌ماه به میزبانی باشگاه جندی شاپور شیراز پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول