اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه

برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه بسیج همدان معرفی شدند

برگزیدگان سومین دوره جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان استان همدان معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه بسیج همدان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه بسیج برگزیدگان سومین دوره معرفی شدند.

بر این اساس لوح تقدیر جشنواره در بخش فیلم داستانی به علی آقا محمدی برای فیلم داستانی «دیدار شب» و بهترین اثر نیز در این بخش به فیلم «دوردست» به کارگردانی علی زارع‌کیا تعلق گرفت.

داوران این جشنواره در بخش نماهنگ لوح تقدیر را به اثر حجت محرابیان برای نماهنگ «خاک پرغم» اهدا کردند و جایزه نقدی و لوح سپاس نیز به اثر هاشم علیایی‌نژاد برای نماهنگ «رویای وصال» تعلق گرفت.

در بخش تصویربرداری از محمد حسینی برای فیلم «شیرین خانم» تقدیر شده و لوح سپاس و جایزه نقدی به حسین توقیری برای تصویربرداری فیلم «دیدار شبانه» تعلق گرفت.

جایزه بهترین صدابرداری به فیلم «دیدار شبانه» و صدابردار آن محمد صادق سمودی تعلق گرفت و از پیام شکوهی‌راد برای صدابرداری فیلم «حفره‌های خالی» تقدیر شد.

در بخش مستند لوح سپاس و جایزه نقدی به فیلم مستند «گل آدم» به کارگردانی امیر شمخانی تعلق گرفت و در بخش انیمیشن از رامین رهبر برای اثر «ترازو» تقدیر شد و اثر مهدی شاد نیز با نام «عمو سام» به عنوان بهترین فیلم کوتاه انیمیشن انتخاب شد.

در بخش کارگردانی سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج در همدان از علی آقامحمدی برای اثر «دیدار شبانه» تقدیر شد و علی زراع کار به عنوان بهترین کارگردان برای فیلم دوردست برگزیده شد.

نیما بیگلریان در این جشنواره برای بازی در فیلم «دیدار شبانه» مورد تقدیر قرار گرفت و جایزه نقدی و لوح سپاس به منصور رضانیا از بازیگران قدیمی همدان تعلق گرفت.

در بخش تدوین نیز داوود عبدالملکی برای تدوین فیلم «دور دست» به عنوان بهترین تدوینگر انتخاب و از علی آقامحمدی برای تدوین فیلم «دیدار شبانه» تقدیر شد.

در بخش ایده‌های نو نیز از فیلم‌های «با من ببین»، و «خدایی که در این نزدیکی است» و «از من تا من» نیز بر اساس نظر هیئت داوران تقدیر شد.

همچنین خانم کبری عباسی برای نوشتن فیلمنامه «پشت شیشه» مورد تقدیر قرار گرفته و علی زارع کار به عنوان بهترین فیلم‌نامه‌نویس برای فیلم «دوردست» انتخاب شد.

پگاه کلاهچی نیز برای شرکت در فیلم دیدار شبانه به عنوان بهترین بازیگر زن انتخاب شده و جایزه نقدی جشنواره و لوح آن را دریافت کرد و از معصومه معصومی برای بازی در فیلم دور دست نیز تقدیر شد.

لوح تقدیر در بخش فیلمنامه‌نویسی نیز به بهداد بلیع‌فر و زهرا سمایی تعلق گرفت، در این بخش اثر سینا بحیرایی برای فیلمنامه «بقاء» به عنوان بهترین اثر انتخاب و جایزه نقدی را دریافت کرد.

انتهای پیام/2499/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول