اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

افتتاح 18 گلزار شهید ساماندهی شده در کهگیلویه

با حضور مسئولان استانی، 18 گلزار شهید ساماندهی شده در شهرستان کهگیلویه افتتاح شد.

افتتاح 18 گلزار شهید ساماندهی شده در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ظهر امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در شهرستان کهگیلویه گلزار شهید روستای سنوگان را همزمان به نمایندگی از 18 گلزار شهید شهرستان کهگیلویه در قالب 24 مزار شهید افتتاح کرد.

گفتنی است اعتبار در نظر گرفته شده برای افتتاح این تعداد گلزار شهید 254 میلیون تومان بود که همزمان با دهه فجر انقلاب افتتاح شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با بیان این‌که لازم است تا هر چه سریع‌تر گلزار شهدای استان در مناطق مختلف ساماندهی شوند، اظهار کرد: در نظام اسلامی موضوعی مهم‌تر از شهادت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کشور نداریم.

سید موسی خادمی افزود: شهدا خالصانه جان خود را در راه کشور و اسلام فدا کردند و امروز ما وظیفه داریم تا با همه بضاعت خود تفکر شهیدان را برای نسل جوان تبیین کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود تنها بنیاد شهید را موظف به رفع مشکلات جامعه ایثارگری ندانست و گفت: همه دستگاه‌ها وظیفه دارند در راه تسهیل امور مربوط به ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/82016/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول