اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت خبر داد

افتتاح 15 پروژه عمرانی شهرستان باشت با حضور استاندار

فرماندار باشت از افتتاح 15 پروژه عمرانی در شهرستان باشت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

افتتاح 15 پروژه عمرانی شهرستان باشت با حضور استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید موسی حسینی ظهر امروز در حاشیه بازدید از چند پروژه در حال افتتاح شهرستان باشت، اظهار کرد: به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر و همزمان با سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد در هفته آینده به شهرستان باشت، 15 پروژه عمرانی این شهرستان افتتاح خواهد شد.

فرماندار باشت با بیان اینکه استاندار هنوز در سفرهای شهرستانی خود به سر می‌برد و سفر به شهرستان باشت را در دستور کار دارد، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده روز یک‌شنبه اولین سفر سید موسی خادمی استاندار به شهرستان باشت خواهد بود.

وی ادامه داد: برنامه‌ها و طرح‌های اجرا شده زیادی در شهرستان باشت وجود دارد که 15 پروژه آن آماده بهره‌برداری بوده و با حضور استاندار به شهرستان افتتاح خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: از جمله پروژه‌های قابل بهره‌داری طرح گاز رسانی به شش روستای بخش بوستان باشت، طرح ساماندهی گلزار شهدای روستاهای شاه بهرام و بهره عنا، طرح روشنایی معابر شهر و روستاهای حومه از پروژه‌هایی است که در روز یک‌شنبه به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسینی اضافه کرد: در سفر یک روزه استاندار به باشت غبارروبی گلزار مطهر شهدا با حضور همه مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده معظم شهدا خواهد بود.

وی همچنین به استقرار اداره اوقاف در شهرستان باشت اشاره کرد و گفت: استقرار اداره اوقاف که از مدت‌ها پیش در دستور کار بوده پس از رایزنی‌ اکنون در مراحل پایانی استقرار آن هستیم و در صورتی که زمینه لازم فراهم شود در سفر استاندار به باشت این اداره نیز راه‌اندازی می‌شود.

فرماندار باشت خاطرنشان کرد: امیدواریم با حضور استاندار به این شهرستان ضمن کاهش مشکلات شهرستان باشت بتوانیم پروژه‌های جدید اجرایی را کلید زده و در بهبود وضعیت شهرستان در تمامی عرصه‌ها اقدامی مؤثر داشته باشیم.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول