اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

6 نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در کاکی افتتاح شد

در آیینی 6 نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس بخش کاکی افتتاح شد.

6 نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در کاکی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی امام جمعه کاکی صبح امروز در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب که در دبیرستان خدیجه کبری کاکی به نمایندگی از پنج نمایشگاه دیگر برگزار شد، اظهارداشت: برپایی نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب می‌تواند موجب انتقال فرهنگ ایثار، از خود گذشتگی، وحدت و شهادت‌طلبی به نسل‌های آینده باشد.

امام جمعه کاکی با تقدیر از این حرکت دانش‌آموزان در برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب گفت: برگزاری این چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و حوداث دوران پیروزی انقلاب و دفاع مقدس را به نسل جوان و نوجوان انتقال دهد.

وی با بیان اینکه انتقال فرهنگی تداوم فرهنگ را امکان‌پذیر می‌سازد، خاطرنشان کرد:  انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های آینده یک ضرورت است و همه مسئولان به ویژه آموزش و پرورش این وظیفه سنگین و خطیر را برعهده دارند.

در این نمایشگاه غرفه‌هایی با موضوعات تاریخ انقلاب اسلامی، امام و رهبری، مهدویت و انتظار، شهدای دانش‌آموز و شهدای هسته‌ای، ایران 1404، آثار هنری و دستی دانش‌آموزان، حجاب و عفاف، سبک زندگی اسلامی و معرفی انجمن اسلامی و سایر تشکل‌های دانش‌آموزی و... در معرض بازدید دانش آموزان قرار گرفته است و تا پایان دهه فجر دایر است.

انتهای پیام/66001/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول