اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی مطرح کرد

عدم رضایتمندی از وضعیت فعالیت ادارات در کاکی

امام جمعه کاکی گفت: امروز ادارات ما در کاکی در حد نمایندگی و تعطیلی هستند و هیچ اعتبار و ابزاری برای خدمت‌رسانی به مردم در دست ندارند و این رضایت‌بخش نیست.

عدم رضایتمندی از وضعیت فعالیت ادارات در کاکی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام محمد محمدی صبح امروز در دیدار با مسئولان کاکی ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: سه عامل ایمان و اعتقاد مردم به خدا و دین، رهبری نهضت و وحدت کلمه موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه کاکی افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از محرم و عاشوراست و مردم با تبعیت از ولایت عاشورایی حرکت کردند و به مسیر خود ادامه دادند و امروز نیز با عزت و عظمت از خون شهدا و رهبری دفاع می‌کنند و زیر بار ذلت نخواهند رفت.

محمدی خاطرنشان کرد: امروز ادارات ما در کاکی در حد نمایندگی و تعطیلی هستند و هیچ اعتبار و ابزاری برای خدمت‌رسانی به مردم در دست ندارند و این رضایت‌بخش نیست.

سرپرست بخشداری کاکی نیز از حمایت‌های امام جمعه کاکی تقدیر کرد و گفت: بعد از 35 سال مشاهده می‌کنیم که در سایه تحریم‌ها، جنگ تحمیلی و …ایران از جایگاه والایی در دنیا برخوردار است و ایران در تمام عرصه‌ها رشد کرده است و همه این دستاوردها به برکت نظام و انقلاب اسلامی است.

اسدالله حاجیانی افزود: وظیفه تمام ما مسئولان خدمت صادقانه به مردم به ویژه خانوده معظم شهداست و چنانچه خانواده شهیدی به ادارات مراجعه کرد باید با رضایتمندی کامل آن اداره را ترک کند.

انتهای پیام/66001/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول