اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه بروجرد:

تردد در محورهای بروجرد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست

فرمانده پلیس راه بروجرد گفت: تردد در محورهای بروجرد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست و از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در این محورها جلوگیری می‌شود.

تردد در محورهای بروجرد بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست

 کیانوش جودکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار کرد: به دلیل بارش شدید برف تردد خودروها در مناطق کوهستانی و گردنه‌های این شهرستان بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

وی اظهار کرد: پلیس راه شهرستان بروجرد به همراه اکیپ‌های راهداری در ساعت‌های اولیه بارش برف با حضور در محورهای کوهستانی و سخت‌گذر در حال پاکسازی مناطق مختلف هستند.

 فرمانده پلیس راه بروجرد گفت: تمام محورهای ارتباطی شهرستان بروجرد باز است، ولی به دلیل بارش سنگین برف تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی افزود: محورهای ارتباطی بروجرد به خرم‌آباد، بروجرد به اراک و بروجرد به ملایر از برف پاکسازی شده است و تردد در این محورها با احتیاط جریان دارد.

 بارش برف از دو روز گذشته در شهرستان بروجرد شروع شده و در بیشتر راه‌ها و محورهای مواصلاتی ادامه دارد و منجر به کندی تردد در برخی مسیرها شده ولی هیچ یک از محورهای مواصلاتی شهرستان بروجرد را مسدود نکرده است.

لازم به ذکر است، بیش از 30 سانتی‌متر بارش برف در بروجرد گزارش شده است.

انتهای پیام/2304/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول