اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه همدان خبر داد

تردد در نقاط کوهستانی همدان فقط با زنجیرچرخ

رئیس پلیس راه همدان با بیان اینکه در نقاط کوهستانی و برف‌گیر استان نیز تردد صرفاً با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، گفت: طی 24 ساعت گذشته یک تصادف منجر به فوت در محور نهاوند به فیروزان رخ داده است.

تردد در نقاط کوهستانی همدان فقط با زنجیرچرخ

محمد خیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در حال حاضر سطح تمام محورهای استان با توجه به بارشی که از دیروز بعد از ظهر آغاز شده لغزنده است.

وی با بیان اینکه در نقاط کوهستانی و برف‌گیر استان نیز تردد صرفاً با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، افزود: ‌در محور همدان به گل‌تپه نیز با توجه به مه غلیظ محدودیت دید وجود دارد.

رئیس پلیس راه همدان بیان داشت: در گردنه اسدآباد، محور غار علیصدر و غالباً در نقاط کولاک‌گیر استان کولاک شدید داریم که تا حدی حرکت وسائل نقلیه را با مشکل و کندی مواجه می‌کند.

وی تصریح کرد: طی 24 ساعت گذشته یک تصادف منجر به فوت بین یک دستگاه وانت و کامیون در محور نهاوند به فیروزان داشتیم که راننده وانت به علت انحراف به چپ نصب به کامیون مقصر بوده و فوت کرده است.

خیری با اشاره به دو فقره تصادف منجر به جرح یادآور شد:‌ در این دو تصادف نیز دو نفر مجروح داشتیم که در محور همدان ‌ـ سنندج رخ داد.

وی تأکید کرد: رانندگان با توجه به شرایط جوی موجود در صورت امکان از سفرهای برون‌‌شهری اجتناب کرده و در صورت ضرورت تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه همدان ابراز داشت: رانندگان علاوه بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با توجه به لغزندگی سطح معابر با عوامل راهداری و پلیس راه مستقر در سطح راه‌ها همکاری داشته باشند تا از بروز حوادث جاده‌ای جلوگیری شود.

وی در پایان با اشاره به استقرار اکیپ‌های ثابت پلیس راه در گردنه‌ها خاطرنشان کرد: در طول شبانه‌روز 63 اکیپ پلیس راه در سطح محورهای استان فعال هستند.

انتهای پیام/89006/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول