اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبیک:

بودجه پیشنهادی شهرداری آبیک تقدیم شورای شهر شد

شهردار آبیک از تقدیم بودجه پیشنهادی سال 93 شهرداری به شورای اسلامی این شهر خبر داد.

بودجه پیشنهادی شهرداری آبیک تقدیم شورای شهر شد

علیرضا امامقلیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار کرد: بودجه 300 میلیارد ریالی شهرداری آبیک با رشدی معادل 120 درصد تقدیم مرسل موسوی رئیس شورای شهر و دیگر اعضای شورای اسلامی شهر آبیک شد.

وی افزود: بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری با رویکرد توسعه و عمران شهری و بهبود خدمات شهری و ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان تقدیم شورای شهر شده است.

شهردار آبیک ادامه داد: در این بودجه پیشنهادی سهم اعتبارات عمرانی 240 میلیارد ریال و سهم اعتبارات جاری 60 میلیارد ریال بوده است.

امامقلیان خاطرنشان کرد: 80 درصد از اعتبارات عمرانی و 20 درصد از اعتبارات در بودجه جاری پیشنهادی مورد نظر شهرداری بوده که این امر از زمان تاسیس شهرداری آبیک تاکنون بی‌سابقه بوده است.

این مسئول تصریح کرد: شهرداری در صدد است با همت پرسنل شهرداری و تعامل و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر آبیک و نیز مشارکت مردم آبیک بتواند با جذب سرمایه‌گذاران، گامی بلند در راستای آبادانی و عمران شهر آبیک بردارد.

شهردار آبیک عنوان کرد: بودجه سال گذشته شهرداری 140 میلیارد ریال بوده که طی 10 ماه امسال کمتر از 60 درصد این بودجه محقق شده است.

این مسئول تصریح کرد: تلاش می‌شود بودجه سال آینده با درصد رشد مناسب تحقق یابد.

انتهای پیام/77006/م20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول