اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان مطرح کرد

راه‌اندازی کمیته یاوران شورای شهر دوگنبدان با محوریت مساجد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان از راه‌اندازی کمیته یاوران شورای اسلامی این شهر با محوریت مساجد خبر داد.

راه‌اندازی کمیته یاوران شورای شهر دوگنبدان با محوریت مساجد

فرزاد حیدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به این‌که بانک اطلاعاتی جامع و مستند نیاز اصلی در هدفمند نمودن و اولویت‌بندی پروژه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی است در همین راستا از دانشجویان رشته معماری دانشگاه آزاد دعوت کرده‌ایم تا به‌صورت داوطلبانه با مجموعه شورای شهر و شهرداری همکاری داشته باشند.

وی طرح تفضیلی شهر را از جمله طرح‌های مهم و تأثیرگذار در روند توسعه شهر دوگنبدان دانست و افزود: با توجه به قدیمی بودن این طرح باید در به روز نمودن آن اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان تأکید کرد: تمام همت و تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در نخستین مرحله، مشکلات شهر را به صورت محله به محله شناسایی و ساماندهی کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: بعد از شناسایی، مشکلات هر محله را اولویت‌بندی کرده و پس از برآورد هزینه، تمام مشکلات هر محله طی یک برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان ‌مدت و بلند‌ مدت برای رفع مشکلات، ساماندهی و بهسازی محلات صورت می‌گیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان تصریح کرد: با داشتن نقشه راه و اطلاع‌رسانی به موقع و مناسب به شهروندان و همکاری و مساعدت آنها بخش زیادی از مشکلات کنونی دوگنبدان برطرف می‌شود.

حیدری از راه‌اندازی کمیته یاوران شورا با محوریت مساجد خبر داد و گفت: کمیته یاوران شورا با محوریت مساجد گچساران طرحی برای شناسایی مشکلات و نیازمندی‌های نقاط مختلف دوگنبدان از جمله محله‌های این شهر است.

وی ادامه داد: در این طرح سعی شده است که با تشکیل جلسات شناسایی مشکلات محل‌های دوگنبدان در مساجد مناطق مختلف شهر، نسبت به شناسایی و نیازمندی‌های محله‌های گوناگون توسط مردم اقدام شود.

حیدری عنوان کرد: طرح یاوران شورا در مساجد مناطق مختلف شهری دوگنبدان با اطلاع‌رسانی قبلی برای حضور مردم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول