اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پالایشگاه جم خبر داد

تولید روزانه 125 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه جم

مدیرعامل پالایشگاه جم از تولید روزانه 125 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه جم خبر داد.

تولید روزانه 125 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، رحیم اسلامی سه‌شنبه شب در مراسم تجلیل از فرزندان کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم اظهار داشت: پالایشگاه جم نقش مهمی در تامین سبد انرژی کشور دارد و بیش از 27 درصد گاز کشور در این مجموعه تامین می‌شود.

وی افزود: تولید روزانه 125 میلیون مترمکعب گاز در پالایشگاه جم از اهمیت زیادی برخوردار است و هر روز برای افزایش میزان بهره‌وری تلاش می‌کنیم.

مدیرعامل پالایشگاه جم به اهمیت رسیدگی به خانواده کارکنان اشاره کرد و گفت: توجه به آینده فرزندان کارکنان از ماموریت‌های مهم فرهنگی شرکت پالایش گاز فجر جم است.

اسلامی گفت: تقدیر از فرزندان ممتاز و خانواده‌های کارکنان پالایشگاه فراتر از یک مراسم معمولی است و این کار از جهات متعددی برای ما اهمیت دارد.

وی ادامه داد: هرچه قدر که شرکت شاهد موفقیت تحصیلی و تربیتی دانش‌آموزان در مدارس و دانشگاه‌های کشور باشد نیروی انسانی پالایشگاه نیز بدون دغدغه به کار تولید می‌پردازد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: بدون شک موفقیت فرزندان و خانواده‌های کارکنان تاثیر مستقیمی بر بهره‌وری کارکنان در محیط کار خواهد داشت.

وی همچنین با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: فرزندان امروز آینده‌سازان همین انقلاب هستند و آنها باید ضمن تحصیل با اهداف بزرگ انقلاب نیز بیشتر آشنا شوند.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجر جم نیز بیان کرد: تجلیل از فرزندان ممتاز کارکنان در نشست کمیته فرهنگی شرکت مورد تصویب اعضاء قرار گرفته و مورد استقبال قرار گرفته است.

نعمت‌الله جمالی افزود: در سال گذشته به تنهایی 71 نفر از فرزندان کارکنان مجوز ورود به دانشگاه‌های کشور گرفتند که این آمار نشان‌دهنده توجه و پشتکار آنها برای ادامه تحصیل و کسب مدارج بالای علمی است.

وی اظهار داشت: در مجموع 741 نفر از فرزندان کارکنان شرکت پالایش گاز فجر جم در مقاطع مختلف به تحصیل مشغول هستند که روابط عمومی بر اساس دستورالعمل‌های خود همواره خود را موظف به حمایت از آنها می‌داند.

جمالی تصریح کرد: روابط عمومی برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این مراسم، هر گونه پیشنهاد و راهکاری که همکاران ارایه دهند را می‌پذیرد.

انتهای پیام/2451/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول