اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

قطع گاز 6 روستای محمودآباد

گاز شش روستای شهرستان محمودآباد به دلیل افت فشار گاز قطع است.

قطع گاز 6 روستای محمودآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، بنا به دستور استاندار مازندران مبنی بر قطع گاز ادارات و مدارس تمامی شهرهای مازندران افت فشار گاز از دو روز گذشته سبب قطعی گاز در شهرهای ساری و آمل شد و از صبح دیروز نیز گاز بخشی از شهر محمودآباد و روستاهای این شهرستان قطع شد.

بنا به گزارش واصله از روستاهای حربده، یمچی، متوریج، جوراکلا، آهی‌محله، آرم و ارمک‌کلا این قطعی همچنان ادامه دارد و مسئولان اداره گاز و دهیاران و شوراهای این روستاها و بخشداری مرکزی تا لحظه مخابره خبر سعی در برطرف کردن این مشکل هستند.

محمودآباد با وجود بارش سنگین برف همچون شهرستان‌های رامسر، عباس‌آباد، تنکابن، چالوس، نوشهر و نور وضعیت حادی ندارد اما طوفان قبل از بارش برف خانه‌های زیادی را بی‌سقف کرد و مردم دچار مشکل شده‌اند و همچنان مردم خسارت دیده چشم انتظار مساعدت و نگاه مسئولان دولتی هستند.

مازندران در سال گذشته و تقریبا در این ایام سیل و آبگرفتگی را تجربه کرد که حوادث تلخ و ناگواری را در پی داشت و توقع می‌رفت مسئولان استانی با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی این بار فکر چاره می‌کردند تا امروز شاهد حضور وزرا و معاونان دولت و اعضای کمیسیون‌های مرتبط با موضوع حوادث در مناطق بحران‌زده غرب مازندران نباشیم.

گزارش‌های رسیده از غرب مازندران نشان می‌دهد قطعی برق و آب در شهرستان‌های رامسر، تنکابن و عباس‌آباد همچنان پابرجا است و اگر هم پیشرفتی در خدمت‌رسانی به مردم صورت گرفته است، به دلیل حضور بسیج و سپاه و نیروهای نظامی در منطقه است و عملا حضور مسئولان اجرایی استان و شهرستان کار زیادی از پیش نبرده است.

امیدواریم هرچه زودتر مشکلات مردم غرب مازندران رفع شود و شاهد زندگی عادی مردم بحران‌زده آن مناطق باشیم اما مسئولان باید چاره‌اندیشی کنند که در آینده با وقوع حوادث طبیعی دچار دستپاچگی نشده و استان‌های دیگر به کمک مازندران نیایند چرا که به قول قدیمی‌ها حادثه خبر نمی‌کند.

 --------------------------

گزارش: علی یوسفی

---------------------------

 انتهای پیام/86013/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول