اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی مرند خبرداد

نجات زن بیمار گرفتار در برف و کولاک مرند

بخشدار مرکزی مرند از نجات یک زن بیمار از مرگ در یکی از روستاهای مرند خبر داد.

نجات زن بیمار گرفتار در برف و کولاک مرند

علی کوه‌کمری دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مرند با اعلام این خبر اظهار کرد: برودت شدید هوا همراه با کولاک و برف موجب بسته شدن راه‌های برخی از روستاهای شهرستان مرند شد و ارتباط  با مرکز اصلی شهرستان را قطع کرد.

وی گفت: در روستای دوگیجان از توابع بخش مرکزی شهرستان مرند به علت کمبود امکانت پزشکی یک زن بیمار برای انتقال به مرکز درمانی در کولاک و برف گرفتار شد و با مسدود شدن راه این روستا خطر مرگ برای وی مسلم بود.

کره‌کمری ادامه داد: با تلاش امدادگران هلال احمر شهرستان مرند و همکاری اداره راه شهرسازی پزشکی از سوی بیمارستان مرند به منطقه اعزام شد که جان این زن جوان پس از 5 ساعت تلاش با انجام مداوی اولیه نجات یافت و سپس به بیمارستان مرند انتقال داده شد تا از مرگ حتمی نجات یابد.

بر اساس گزارش اداره هواشناسی شهرستان، شهروندان مرندی دمای منهای 13 درجه زیر صفر را تجربه کرده‌اند که نسبت به روزهای گذشته 15 درجه کاهش یافته است.

بارش برف همراه با کولاک باعث قطع ارتباط برحی از مناطق روستایی در این شهرستان از جمله روستاهای زرغان – قینر – هاوستین – دارانداش – و دو گیجان با مرکز اصلی شهر شد.

انتهای پیام/60001/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول