اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نجات 130 گرفتار در برف خراسان جنوبی/ یک زن باردار نیز نجات یافت

در 24 ساعت گذشته 130 نفر از مسافران و مردم خراسان جنوبی که در برف گرفتار شده بودند توسط نیروهای امدادی هلال احمر نجات یافتند.

نجات 130 گرفتار در برف خراسان جنوبی/ یک زن باردار نیز نجات یافت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند گفت: گروه‌های امدادی جمعیت هلال احمر از شب گذشته برای کمک به مسافران جاده‌ای در آماده‌باش هستند.

محمدرحیم شهریاری با اشاره به بازدید خود از پایگاه‌های ثابت و سیار خدمات امدادرسانی تصریح کرد: اسکان اضطراری، انتقال مصدومان و درمان برخی از مصدومان به صورت سرپایی و کمک به ماشین‌هایی که از مسیر خارج شده و هدایت آنها به مسیر اصلی از جمله این خدمات بوده است.

از سرایان نیز خبر می‌رسد امدادگران و نجاتگران هلال احمر یک زن باردار در روستای چاه‌طالب بخش سه قلعه شهرستان سرایان را نجات دادند.

این زن باردار که به دلیل کولاک شدید برف از توان مراجعت به بیمارستان بازمانده بود با کمک و امدارسانی نیروهای هلال احمر به بیمارستان شهرستان سرایان منتقل شد تا فرزند خود را صحیح و سالم به دنیا بیاورد.

انتهای پیام/2248/ک20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول