اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

مازاد نیرو از دلایل عدم ارتقای شهرداری زنجان است

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به وجود نیروی مازاد در شهرداری زنجان گفت: یکی از دلایل عدم ارتقای شهرداری زنجان مازاد نیروی موجود در آن است.

مازاد نیرو از دلایل عدم ارتقای شهرداری زنجان است

آراض ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان حفظ ارزش‌های اسلامی را از اهداف انقلاب ایران دانست و اظهار داشت: قبل از انقلاب ارزش‌های دینی جایگاهی در کشور نداشته است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل با همراهی مردم ایران ارزش‌های دینی را احیا کرده است، اضافه کرد: این ارزش‌ها باید به نسل فعلی انتقال یابد.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به تاثیر وحدت مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: ادامه راه تبیین شده برای انقلاب هم نیازمند وحدت و انسجام است.

این مسئول داشتن بصیرت را از عوامل انسجام جامعه دانست و ادامه داد: آشنایی نسل جوان جامعه با ارزش‌های انقلابی از ضرورت‌های جامعه برای ادامه راه است.

ضیایی در پاسخ به سئوالی در مورد جذب نیرو توسط شهرداری زنجان گفت: شورای شهر زنجان مجوزی برای جذب نیرو در شهرداری زنجان صادر نکرده است.

وی با اشاره به وجود نیروی مازاد در شهرداری زنجان تاکید کرد: یکی از دلایل عدم ارتقای شهرداری زنجان مازاد نیروی موجود در آن است.

رئیس شورای شهر زنجان در پاسخ به سئوالی در مورد انتخاب یکی از اعضای شورای شهر زنجان به عنوان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: بر اساس قانون موجود انتخاب اعضای شورا به عنوان مدیرعامل شرکت‎های دولتی مشکل قانونی دارد.

این مسئول با اشاره به ارسال نامه‌ای در مورد این انتخاب و مغایرت‌های قانونی موجود در مورد آن به فرمانداری زنجان اذعان کرد: فرمانداری پس از طی مراحل قانونی باید علی‌البدل وی را برای شورا دعوت به کار کند.

ناصر صیدی عضو شورای شهر زنجان به عنوان مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی استان زنجان انتخاب و معارفه شده است.

انتهای پیام/73004/ب۳۰/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول