اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله دوم لیگ دسته اول والیبال جوانان کشور

سفیر قم در گام نخست از سد شهرداری ملکان عبور کرد

تیم والیبال سفیر قم در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه‌های کشور کار خود را در مرحله ماقبل پایانی پیکارها آغاز کرد.

سفیر قم در گام نخست از سد شهرداری ملکان عبور کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال تیم‌های رده‌های سنی مختلف والیبال استان قم اعم از نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان با نام سفیر قم در مسابقات لیگ‌های باشگاه‌های دسته اول کشور حضور دارند و برای دفاع از اعتبار والیبال قم تلاش می‌کنند.

این در حالی است که تیم والیبال بزرگسالان سفیر قم در گروه دوم مرحله مقدماتی پیکارهای این فصل لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در یک گروه 9 تیمی قرار گرفته و هم‌اکنون در مکان پنجم جای دارد اما این تیم از هیچ شانسی برای راهیابی به مرحله پلی آف برخوردار نیست.

همچنین تیم والیبال رده سنی امید باشگاه سفیر قم امسال در رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال امید باشگاه‌های کشور در همان مرحله نخست از گردونه رقابت‌ها کنار رفت تا بدین ترتیب شانسی برای کسب عنوان در این پیکارها نداشته باشد.

اما تیم‌های رده‌های سنی نوجوانان و جوانان باشگاه سفیر قم در پیکارهای سال‌ جاری لیگ دسته اول والیبال نوجوانان و جوانان باشگاه‌های کشور به مراتب بهتر از تیم‌های بزرگسالان و امید سفیر ظاهر شدند و هر 2 تیم جواز صعود به مرحله دوم را به دست آوردند.

در این میان بازی‌های تیم والیبال نوجوانان سفیر قم در مرحله دوم زودتر از دیدارهای تیم جوانان برگزار شد و تیم نوجوانان در مرحله دوم نتوانست امتیازات لازم را برای راهیابی به مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول والیبال نوجوانان کشور کسب کند و بدین ترتیب حذف شد.

اکنون تنها تیم والیبال جوانان سفیر قم باقی مانده که هم‌اکنون در کوران رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته اول والیبال جوانان باشگاه‌های کشور قرار دارد و در نخستین دیدار خود نیز توانست تیم والیبال شهرداری ملکان را با حساب سه بر یک شکست بدهد.

این مرحله از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته اول رده سنی جوانان کشور به میزبانی هیئت والیبال استان کرمانشاه برگزار می‌شود و تیم والیبال جوانان سفیر قم نیز یکی از تیم‌های حاضر در این مرحله از پیکارها به شمار می‌رود.

بدین ترتیب بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون والیبال کشورمان در این رقابت‌ها هشت تیم در 2 گروه با یکدیگر رقابت خواهند کرد که بعد از دور نخست تیم‌های اول تا چهارم در مرحله پلی آف به صورت دور در دور و نزدیک با نزدیک (اول با چهارم و دوم با سوم ) بازی می‌کنند.

در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های سفیر قم، شهرداری ملکان، گل گهر سیرجان و پیشگامان شفق اردکان با یکدیگر رقابت خواهند کرد و در گروه دوم نیز تیم‌های والیبال ثامن‌الحجج کرمانشاه، پویا صنعت کرمان، کاله جوان آمل و ذوب آهن اصفهان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول