اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان مالیاتی کشور خبر داد

تحقق 83 درصدی مالیات‌ها در بودجه طی 10 ماه گذشته

معاون مالیات مستقیم سازمان مالیاتی کشور از تحقق 83 درصدی مالیات‌ها در بودجه طی 10 ماه گذشته از سال‌جاری خبر داد.

تحقق 83 درصدی مالیات‌ها در بودجه طی 10 ماه گذشته

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین وکیلی عصر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران‌ کل سابق و جدید امور مالیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در قانون اصلاح و تحول مالیاتی کشور پنج محور اساسی وجود دارد.

معاون مالیات مستقیم سازمان امور مالیاتی کشور ابراز داشت: در این راستا ارزش افزوده را اجرا کردیم و ساختار سازمانی نیز اصلاح شد.

این مسئول افزود: اصلاح قانون مالیات‌ها یکی از محورهای اصلاح ساختار مالیاتی است که تقریبا یک سالی هست که لایحه آن تنظیم شده و به مجلس فرستاده‌ایم.

وکیلی ادامه داد: اکنون مجلس و کمیسیون‌ها آن را بررسی و تأیید کرده‌اند که در صحن مجلس باید به تصویب برسد و پس از تصویب قانون بودجه که در دستور کار قرار دارد منتظر تصویب لایحه اصلاح قانون مالیاتی هستیم.

وی از اصلی‌ترین محورهای این لایحه را در اختیار داشتن اطلاعات صحیح مالیاتی دانست تا این که به واسطه آن تبعیض مالیاتی در کشور وجود نداشته باشد.

این مسئول در پاسخ به این سؤال که تا چه اندازه درآمدهای مالیاتی در سال جاری محقق شده، تصریح کرد: تاکنون و در 10 ماهه اخیر 83 درصد مالیات‌ها در بودجه را تحقق بخشیدیم.

انتهای پیام/2571/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول