اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان خواستار شد

ضرورت توجه به صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان مبنای انقلاب اسلامی را الهی و دینی دانست و خواستار حفاظت از دستاوردهای انقلاب شد.

ضرورت توجه به صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، رضا قیاسی عصر امروز در جشن انقلاب شهر آجین با پاسداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگترین انقلاب‌های تأثیرگذار جهان و نشأت گرفته از مکتب اسلام است.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران تحت زعامت بنیانگذار جمهوری اسلامی انقلابی دینی و جهانی را به ثمر رساندند که مبنای الهی داشت، تصریح کرد: 35 سال است که مردم اهل نماز و دیانت، در سایه رهبری ایستادگی کرده و با پیروی از ایشان حماسه‌های مختلف می‌آفرینند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با اشاره به اینکه شهر آجین با تقدیم 15 شهید ثابت کرده در دفاع از نظام همیشه پای کار است، افزود: مردم این شهر رسالت خود را در قبال امام(ره) و رهبری انجام می‌دهند و نسبت به ارزش‌های انقلاب پایبند هستند.

وی اضافه کرد: نمونه‌ای از حماسه‌آفرینی مردم شهرستان اسدآباد به خصوص مردم شهر آجین شرکت پرشور و حماسی در انتخابات 24 خردادماه بوده است.

قیاسی سلاح مردم در پیروزی انقلاب را شعار «الله اکبر» دانست و گفت: مردم ایران با دست خالی و تنها با سلاح ایمان و شعار «الله اکبر» توانستند، انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رسانند.

وی در پایان سخنانش با اشاره به خدمات و دستاوردهای انقلاب، خواستار تبیین و پاسداشت این موفقیت‌ها شد.

انتهای پیام/89008/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول