اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

پنجمین جشنواره سرودهای انقلابی در استان لرستان برگزار شد

پنجمین جشنواره سرودهای انقلابی در استان لرستان برگزار شد.

پنجمین جشنواره سرودهای انقلابی در استان لرستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان در این جشنواره گفت: هر سال در ایام دهه فجر برنامه‌های متنوعی در سطح استان با هدف گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می‌شود.

محمد تقی کاییدی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران، عزت، اقتدار و عظمت کنونی خود را با جانفشانی و ایثار بدست آورده‌اند و به طور یقین همواره حافظ این انقلاب و دستاوردهای آن هستند.

وی گفت: در این انقلاب، نقش بی‌بدیل رهبری در اتحاد و همدلی مردم و استقامت در برابر استکبار به عنوان یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست.

به گفته این مسئول، در این جشنواره شش گروه سرود از مرکز کانون پرورشی شماره سه خرم‌آباد، مرکز اشترینان، دبستان شهید عباس کامیاب خرم‌آباد، دبیرستان دخترانه حجاب، کانون تهذیب کمیته امداد خرم‌آباد و کمیته امداد شهرستان دورود حضور دارند.

براساس رأی هیئت داوران جشنواره، گروه سرود دبیرستان حجاب خرم‌آباد، گروه سرود کانون تهذیب کمیته امداد دورود و گروه سرود مرکز اشترینان به عنوان گروه‌های برتر جشنواره انتخاب و معرفی شدند.

انتهای پیام/2304/ذ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول