اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر

۱۱۰ زوج جوان مددجو امداد خراسان شمالی به خانه بخت رفتند

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی اعلام کرد:۱۱۰ زوج جوان تحت حمایت این نهاد همزمان با دهه مبارک فجر راهی خانه بخت شدند.

۱۱۰ زوج جوان مددجو امداد خراسان شمالی به خانه بخت رفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی، محمد علی اکبریانی در این باره بیان داشت: به منظور اهدای جهیزیه به این جوانان افزون بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و مردمی تأمین و صرف شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی ترویج و اشاعه فرهنگ ازدواج آسان در جامعه، به ویژه در بین جوانان تحت حمایت این نهاد را مهم‌ترین هدف در اعطای جهیزیه‌ به زوج‌ها برشمرد.

به گفته وی علاوه بر اهدای جهیزیه، دوره‌های آموزشی مهارت‌های همسرداری، مسائل پزشکی، تنظیم خانواده، ارتباط زوجین با یکدیگر و با اطرافیان و مسائل احکام و نماز برای نوعروسان برگزار می‌شود.

اکبریانی همچنین مشاوره و راهنمایی‌های قبل، حین و بعد از ازدواج توسط مشاوران مجرب به زوج‌ها را از دیگر برنامه‌های این نهاد اعلام کرد.

وی اظهار کرد: همچنین به همین مناسبت در دهه مبارک فجر 12 کلاس آموزشی در زمینه‌های گفته شده برای نوعروسان و جوانان در حال برگزاری است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی با بیان  اینکه سرکشی از خانواده‌های زیر پوشش در قالب طرح "مفتاح الجنه" نیز در حال انجام است گفت: به همین مناسبت از 50 خانواده بیمار و یتیم نیز بازدید و سرکشی می‌شود.

انتهای پیام/63002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول