اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

تفرقه مانع توسعه و پیشرفت کرمانشاه می‌شود

استاندار کرمانشاه گفت: برای ایجاد وحدت بین گروه‌های سیاسی استان کرمانشاه تلاش می‌کنیم، زیرا تفرقه عاملی بازدارنده برای توسعه استان است.

تفرقه مانع توسعه و پیشرفت کرمانشاه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از استانداری کرمانشاه، ابراهیم رضایی‌بابادی در دیدار با نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی کرمانشاه اظهار داشت: وحدت عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود و انقلاب با رهبری امام (ره) و ایجاد وحدت بین مردم ایران به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه دشمنان با ایجاد تفرقه نتوانستند مانع پیروزی انقلاب شوند، تاکید کرد: با ایجاد وحدت و جلوگیری از تفرقه می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

رضایی‌بابادی گفت: از روزی که به استان کرمانشاه آمده‌ام همواره بر وحدت کلمه تاکید داشته‌ام، زیرا با این عامل مسیر توسعه، شکوفایی و بالندگی استان هموار می‌شود.

استاندار کرمانشاه ایجاد وحدت بین کارگران و کارفرمایان را عاملی بسیار مهم در رشد و توانمندی واحدهای تولیدی دانست و افزود: بعضی از کارخانجات در استان که موفق عمل کرده‌اند و دارای بازدهی بسیار مطلوبی هستند، بدون تردید بر عامل وحدت تکیه داشته‌اند.

وی ادامه داد: کارخانجات موفق با این نوع رفتار، کارگران خود را جدا از توفیقات شرکت و کارخانجات نمی‌دانند و به‌نوعی خود را در منافع آن شریک و سهیم می‌دانند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مهم‌ترین وظیفه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط ایجاد وحدت بین کارگران و کارفرمایان است و باید برای حل اختلاف و دوگانگی تلاش کنند.

وی ایجاد وحدت بین گروه‌های سیاسی را موثر و ضروری عنوان کرد و گفت: با ایجاد وحدت بین گروه‌های سیاسی توفیقات خوبی در تمامی عرصه حاصل می‌شود.

رضایی‌بابادی متذکر شد: باید توجه داشت عامل تفرقه و عدم وحدت در گذشته موجب بسیاری از مشکلات در حرکت به سمت توسعه استان شده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به نیروهای توانمند بسیار خوب در استان کرمانشاه، تصریح کرد: با وحدت و انسجام می‌توانیم از این نیروها در راستای توسعه، شکوفایی و پیشرفت استان بهره بگیریم.

به گفته وی، آن‌چه برای ما مهم است تلاش در راستای ایجاد وحدت بین گروه‌های سیاسی در استان است، زیرا تفرقه را عامل بازدارنده و موجب جلوگیری از توسعه می‌دانیم.

رضایی‌بابادی ارائه آموزش به نیروهای کار را بسیار مناسب برای اشتغال‌زایی جوانان عنوان کرد و گفت: تعلیم و تربیت نیروی متخصص و آموزش دیده در رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای است مهم‌ترین عامل توسعه است.

وی با اشاره به مزیت‌ها و پتانسیل‌های مناسب در استان، بیان داشت: با تلاش، جدیت و انسجام باید این مزیت‌ها را در راستای توسعه استان به‌کار بگیریم و شرایط بهتری را برای استان رقم بزنیم.

رضایی‌بابادی ابراز داشت: استان کرمانشاه با توجه شرایط ویژه و موقعیت جغرافیایی و ظرفیت‌های بالقوه، استحقاق بیشتری برای توسعه و پیشرفت دارد و همه باید با تلاش بیشتر ایجاد زمینه بهتر در استان را فراهم سازیم.

انتهای پیام/2700/ت 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول