اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته یک فوتسال بانوان رخ داد

شکست آملی‌ها و پیروزی بابلی‌ها در روز دوم لیگ دسته یک‌

با پایان یافتن دومین روز رقابت‌های گروه چهارم لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور آملی‌ها مقابل کرمان تن به شکست داده ولی بانوان بابلی نماینده اصفهان را مغلوب کردند.

شکست آملی‌ها و پیروزی بابلی‌ها در روز دوم لیگ دسته یک‌

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، روز دوم رقابت‌های مرحله رفت پانزدهمین دوره لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور با برگزاری دو دیدار به کار خود پایان داد.

تیم فوتسال هیئت آمل که روز گذشته توانست در دیداری پرگل رستوران برلیان مراغه را شکست دهد ولی امروز در دومین دیدار مقابل آرارات کرمان تن به شکست داد.

نیمه نخست این دیدار که در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم آمل برگزار می‌شود با نتیجه سه بر صفر به سود کرمان به پایان رسید ولی در نیمه دوم هرچند آملی‌ها توانستند سه گل وارد دروازه حریف کنند ولی در مجموع با نتیجه پنج بر سه مغلوب حریف شدند.

در دومین دیدار امروز نیز سبزفام بابل برابر شقایق مبارکه اصفهان قرار گرفت که در پایان با نتیجه سه بر دو به دومین پیروزی پیاپی خود دست یافت.

21 تیم هم‌اکنون در رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور حضور دارند که در چهار گروه تقسیم‌بندی شده تا در نهایت دو تیم برتر رقابت‌ها عازم لیگ برتر شوند.

انتهای پیام/86012/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول