اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته یک فوتسال بانوان

بانوان فوتسالیست آملی به دیدار آرارات کرمان می‌روند

در دومین روز رقابت‌های گروه چهارم لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور از صبح امروز تیم‌های هیئت فوتبال آمل و آرارات کرمان به مصاف هم رفته و دو تیم سبزفام بابل و شقایق اصفهان نیز با هم دیدار می‌کنند.

بانوان فوتسالیست آملی به دیدار آرارات کرمان می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مرحله رفت پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور که از روز گذشته در آمل کار خود را آغاز کرد در روز دوم با رویارویی نماینده آمل مقابل کرمان و نبرد سبزفام بابل برابر شقایق اصفهان همراه خواهد بود.

این مسابقات که در گروه چهارم لیگ دسته یک فوتسال بانوان به صورت دوره‌ای در سالن ورزشی سرپوشیده 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل دنبال می‌شود به مدت پنج روز در این شهرستان ادامه می‌یابد.

تیم‌های آمل، آرارات کرمان، سبزفام بابل، رستوران برلیان مراغه و شقایق اصفهان به دیدار یکدیگر می‌رود که در دومین روز مسابقات تیم مراغه‌ای با قرعه استراحت روبرو شد.

در روز نخست این مسابقات هرچند نماینده بابل با نتیجه چهار بر صفر از آرارات کرمان پیشی گرفت ولی در پنج دقیقه پایانی سه گل از کرمانی‌ها دریافت کرد و با نتیجه چهار بر سه کار را به سود خود خاتمه داد.

فوتسالیست‌های آملی که میزبانی دیدارها را برعهده دارند در دومین رویارویی با نتیجه پرگل هشت بر یک تیم رستوران برلیان مراغه را شکست داد و با توجه به تعداد گل زده صدر جدول مسابقات را از آن خود کردند.

به گزارش فارس، 21 تیم در لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور حضور دارند که دیدارهایشان را در چهار گروه دنبال می‌کنند و حاصل تلاش‌شان نیز صعود دو تیم به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور است.

انتهای پیام/86012/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول