اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

تحریم‌ها وابستگی اقتصاد به نفت را کاهش داد

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: تحریم‌های اقتصادی دشمنان نه تنها مانع از پیشبرد اهداف این ملت نشد بلکه وابستگی اقتصادی ما را به نفت کاهش داد و بستر را برای توسعه سایر بخش‌های اقتصادی فراهم کرد.

تحریم‌ها وابستگی اقتصاد به نفت را کاهش داد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در بیست‌و‌چهارمین جشنواره امتنان از کارگزاران کردستانی در سالن اجتماعات سرای سالمندان اظهار کرد: امروز افتخار استکبار گرفتن حق ساخت بمب اتمی از ایران است و این در حالی است که ایران هیچگاه نیاز و میلی به ورود به این حوزه ندارد.

وی با بیان اینکه ایران نیازی به بمب هسته‌ای ندارد، تصریح کرد: بمب اتمی گزینه‌ای برای افزایش قدرت بازدارندگی است اما ملت ایران آن قدر قدرت بازدارندگی دارد که نیازی به ساخت بمب هسته‌ای ندارد.

به گفته نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، قدرت بازدارندگی ملت ایران در بحث هسته‌ای صلح‌آمیز است و در طول کوتاه‌ترین زمان به توفیقات قابل توجهی در این حوزه دست یافته است.

شاهرودی با بیان اینکه دشمنان از هر راهی برای جلوگیری از اقدامات غنی‌سازی انرژی ورود پیدا کرد، گفت: با وجود تحریم‌های اقتصادی و فشارهای مختلف جهان استکبار ملت ایران از خواسته برحق خود عقب‌نشینی نکردند.

وی افزود: تحریم‌های اقتصادی دشمنان نه تنها مانع از پیشبرد اهداف این ملت نشد بلکه وابستگی اقتصادی ما را به نفت کاهش داد و بستر را برای توسعه سایر بخش‌های اقتصادی فراهم کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: دشمنان تمام توان خود را بر سلب حق به دست آوردن سوخت هسته‌ای ایران به کار بستند تا ملت در بحث سوخت هسته‌ای وابسته باشد و هر زمانی که خواست آن را از ما بگیرد.

شاهرودی تصریح کرد: استکبار این موضوع را به خوبی درک کرده است که ایران اسلامی هر زمانی که به تکنولوژی دست یابد بازار جهانی را می‌شکند و این موضوع را مقابل اهداف استکبارخواهانه خود می‌داند.

وی با بیان اینکه با این وجود ما در توافقات و مذاکرات اخیر چیزی را به دشمن نباخته‌ایم، گفت: ما با دشمن در بحث‌هایی توافق کرده‌ایم که از اول نیز به دنبال آن نبوده‌ایم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: در زمینه ذخیره‌سازی سوخت انرژی‌ هسته‌ای نیز برای 15 سال ذخیره‌سازی داریم.

شاهرودی در پایان افزود: ملت ایران با وجود توطئه‌ها و تلاش‌های دشمنان به برکت خون شهدا و کار و تلاش نیروهای انقلابی امروزه به قدرتی جهانی تبدیل شده است که هیچ دشمنی یاری مقابله با آن را ندارد.

انتهای پیام/79002/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول