اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 10 رور گذشته

7 نفر در جاده‌های کردستان فوت شدند

رئیس پلیس راه کردستان با اشاره به وضعیت نامساعد جوی در روزهای اخیر از وقوع چهار فقره تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان و مرگ هفت نفر در این سوانح خبر داد.

7 نفر در جاده‌های کردستان فوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رمضان نادری ظهر امروز در جمع نمایندگان رسانه‌های گروهی استان کردستان اظهار کرد: خوشبختانه در این استان فرهنگ رانندگی بهتر شده و میزان تصادفات اتوبوسی کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در وسایل نقلیه مسافربری کمترین تعداد رانندگان معتاد در استان کردستان مشاهده می‌شود، گفت: این مسئله از فرهنگ مناسب مردم استان حکایت دارد.

رئیس پلیس راه کردستان با اشاره به مثبت شدن آزمایش اعتیاد در میان 6 نفر از رانندگان وسایل نقلیه عمومی در سال گذشته گفت: این آمار در سال‌جاری به 49 نفر رسیده است.

نادری با اشاره به افزایش نتیجه مثبت آزمایش‌های الکل رانندگان در سال‌جاری اظهار کرد: 5 مورد آزمایش مثبت اعلام شده در جاده‌های استان در سال گذشته اکنون به 25 مورد رسیده است.

وی با اشاره به کاهش تصادفات در سال‌جاری گفت: طی 6 ماهه نخست سال گذشته میزان تصادفات 34 درصد بود که این آمار به 12 درصد در مدت مشابه سال‌جاری کاهش یافته است.

رئیس پلیس راه کردستان با اشاره به توقیف خودروهای دارای 2 تخلف در سطح استان از افزایش 10 درصدی برخورد با این تخلفات و کاهش یک درصدی جراحات در تصادفات رانندگی خبر داد.

نادری با بیان اینکه وضعیت نامساعد جوی در روزهای اخیر دردسرساز شد از وقوع چهار فقره تصادف منجر به فوت در جاده‌های استان و مرگ هفت نفر در این سوانح خبر داد.

انتهای پیام/79012/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول