اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان خبر داد

تلفات 277 نفری تصادفات رانندگی در زنجان

مدیر کل پزشکی قانونی استان زنجان از تلفات 277 نفری تصادفات رانندگی در استان زنجان از آغاز سال جاری تاکنون خبر داد.

تلفات 277 نفری تصادفات رانندگی در زنجان

مهرداد ستاره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به افزایش 5.73 درصدی تلفات ناشی از حوادث رانندگی در سطح استان زنجان اظهار داشت: فوتی‌های تصادفات رانندگی طی 10 ماه گذشته از سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته  15 نفر افزایش یافته است.

وی از تلفات 277 نفری تصادفات رانندگی از آغاز سال جاری تا کنون خبر داد و اضافه کرد: این آمار در مدت زمان مشابه سال گذشته 262 نفر بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان به افزایش 55 درصدی تلفات زنان در حوادث ناشی از تصادفات رانندگی اشاره و تصریح کرد: طی 10 ماه گذشته از سال جاری 84 زن در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند.

این مسئول تعداد تلفات مردان را در حوادث رانندگی استان زنجان 193 نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد تلفات نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش بیش از 7 درصدی را نشان می‌دهد.

ستاره با بیان اینکه تلفات حوادث رانندگی داخل شهری استان زنجان افزایش 31.71  درصدی یافته است، ادامه داد: از آغاز سال جاری تا کنون 54 نفر در حوادث رانندگی داخل شهری جان خود را از دست داده‌اند.

وی تعداد تلفات حوادث رانندگی برون شهری را استان زنجان 207 نفر اعلام کرد و ابراز داشت: این تعداد تلفات در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 10 نفر افزایش را نشان می‌دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان زنجان به کاهش 30 درصدی تلفات رانندگی در جاده‌های خاکی استان زنجان اشاره و خاطرنشان کرد: این آمار از 23 نفر سال گذشته به 16 نفر در 10 ماه گذشته از سال جاری کاهش یافته است.

این مسئول با بیان اینکه 119 نفر از تلفات حوادث رانندگی در محل حادثه جان خود را از دست داده‌اند، متذکر شد: 23 نفر از تلفات هم در حین انتقال به مراکز درمانی به وقوع پیوسته است.

ستاره، تعداد تلفات حوادث ناشی از حوادث رانندگی را در مراکز درمانی 135 نفر عنوان کرد و گفت: این تلفات در 10 ماه گذشته از سال جاری بیش از 19 درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/73004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول