اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

59/بهار92

بیست ‌و ‌چهارمین جشنواره امتنان در کردستان برگزار شد

بیست و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران کردستانی همزمان با دهه فجر در سنندج برگزار شد.

بیست ‌و ‌چهارمین جشنواره امتنان در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان پیش از ظهر امروز در بیست و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران کردستانی که با حضور جمعی از مسئولان و کارگران استان در سرای سالمندان برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران نمونه و الگوی بیداری اسلامی در جهان است.

مصطفی باغبانیان ادامه داد: انقلاب ایران با رهبری امام و حضور تاثیرگزار ملت ایران پا به عرصه وجود گذاشت و در طول این سال‌ها همواره منشأ برکت رای مردم و جهانیان بوده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران همواره در کنار رهبران دینی این نظام در تحقق اهداف و حرکت رو به جلوی نظام نقش تعیین‌کننده‌ای داشته‌اند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه نقش کارگران نیز در پیروزی انقلاب و تحقق اهداف این نظام بی‌بدیل بوده‌ است، گفت: نمونه بارز حضور و نقش کارگران در راستای تحقق و دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن این است که شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

باغبانیان امنیت و آرامش امروز کشور را نتیجه ایثار و از خودگذشتگی شهدا دانست و گفت: عزت و سربلندی این ملت در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی به برکت خون شهدا به دست آمده که باید همواره قدردان آن باشیم.

وی در ادامه به برگزاری بیست‌ و ‌چهارمین جشنواره امتنان از کارگران و اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: فراخوان ثبت‌نام در جشنواره از طریق سایت و رسانه‌های گروهی داده شد و شرکت‌کنندگان بعد از ثبت‌نام وارد مرحله داوری شدند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان گفت: بر اساس آیتم‌های در نظر گرفته تعدادی از کارگران و شرکت‌هایی که از سوی داوران انتخاب شده‌اند در این مراسم تجلیل می‌شوند.

باغبانیان افزود: این افراد بیشترین آیتم‌های در نظر گرفته در جشنواره را کسب کرده‌اند و بر اساس رای هیئت داوران که از افراد متخصص تشکیل شده‌اند به عنوان کارگران نمونه انتخاب شده‌اند.

وی از تجلیل از یک کارگر نمونه بسیجی در این برنامه خبر داد و گفت: 2 خانواده شهید کارگری نیز در این مراسم تجلیل می‌شوند.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان در پایان ضمن تقدیر از حضور بیشتر مدیران کل استان در این جلسات اظهار کرد: انتخاب افراد نمونه از بین کسانی که هر کدام به نوعی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و حماسه‌های مختلف نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند، بسیار سخت بود.

انتهای پیام/79002/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول