اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

57/بهار92

رجبی: 1700 ریزبرنامه فرهنگی، نظامی و خدماتی در کردستان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از برگزاری یک‌هزار و 700 ریزبرنامه و 120 برنامه محوری در ایام دهه فجر توسط کمیته نیروهای مسلح استان خبر داد.

رجبی: 1700 ریزبرنامه فرهنگی، نظامی و خدماتی در کردستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار محمدحسین رجبی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد استانی دهه فجر با نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: نیروهای مسلح استان اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی همگام با دیگر اقشار مختلف مردم در برپایی جشن‌های انقلاب مشارکتی گسترده دارند.

وی افزود: در مجموع 120 برنامه محوری و یک‌هزار و 700 ریزبرنامه غیر از برنامه‌های مشترک برای ایام دهه فجر در کمیته نیروهای مسلح استان تدوین شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: ایجاد بیمارستان سیار در محور شویشه، افتتاح بیمارستان صحرایی، اعزام 40 تیم پزشکی به مناطق محروم و افتتاح چهار دهیاری و 2 زمین روباز ورزشی از جمله این برنامه‌هاست.

وی افزود: برپایی 10 نمایشگاه ویژه عکس با محوریت استکبارشناسی و دشمن‌شناسی در 10 شهرستان استان، اعزام یک تیم پزشکی به شمال عراق، برپایی نمایشگاه کتاب در سطح استان با تخفیف 60 درصدی و برپایی 12 کرسی آزاداندیشی در دانشگاه‌های استان از دیگر برنامه‌های کمیته نیروهای مسلح است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان همچنین از برپایی نشست‌های تخصصی با محوریت استکبارشناسی و استکبارستیزی در سطح مساجد، محلات و روستاهای استان، اعزام سخنران سیاسی در قالب طرح هادیان سیاسی و تولید بازی رایانه با محوریت انقلاب اسلامی به عنوان دیگر برنامه‌های این کمیته نام برد.

حجت‌الاسلام مهدی صفرزاده معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز در این جلسه از برپایی جشن ازدواج 36 طلبه اهل‌سنت و اهل تشیع، اعزام مبلغان دینی به مناطق مختلف استان و برپایی نشست‌های روشنگری به عنوان برنامه‌های شاخص کمیته تقریب مذاهب اسلامی و روحانیون خبر داد.

انتهای پیام/79006/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول