اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

همایش بزرگ عفاف و حجاب در سعدآباد برگزار شد

همایش بزرگ عفاف و حجاب با حضور مردم و مسئولان، در سعدآباد برگزار شد.

همایش بزرگ عفاف و حجاب در سعدآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، امام جمعه سعدآباد صبح امروز در این آیین اظهار داشت: در اسلام به امر حجاب تاکید زیادی شده و همه باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

حجت‌الاسلام علیرضا کشاورز بارگاهی افزود: حجاب نقش مهمی در سلامت اجتماع دارد و باید در ترویج این فرهنگ بکوشیم.

امام جمعه شهر سعدآباد گفت: زندگی حضرت فاطمه (س) از هر سمت و سو که مورد توجه قرار گیرد، سرشار از آموزه‌های والای انسانی و اخلاقی و معرفت‌آموز و سرمشق‌دهنده است.

وی اضافه کرد: حجاب ارزنده‌ترین نماد فرهنگی، اجتماعی در تمدن  ایران اسلامی است و عفاف پدیده ارزشی مهمی در تعالیم اسلامی است و توجه به زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی به عنوان بستر آن بسیار شایسته و لازم بوده و اشاعه و تعمیق آن نیازمند آموزش‌های بنیادین و مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه  و اجتماع است.

کشاورز تاکید کرد: بدیهی است در کنار شرایط مساعد اجتماعی الگوپذیری این فرهنگ نیازمند نهادینه شدن آن در وجود افراد است و بدون شک رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه نهادها و دستگاه‌ها به صورت مستمر و هدفمند است.

وی ابراز داشت: در شرایطی که دشمنان به دنبال تضعیف ارزش‌های والای انسانی هستند همه باید مراقب باشیم و از ارزش‌ها و معنویات دفاع کنیم.

رئیس آموزش و پرورش سعدآباد نیز گفت: این همایش در راستای تحقق برنامه‌های راهبردی بسیج و ترویج عفاف و حجاب در بین تمام اقشار جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان و به‌ویژه قشر دانش‌آموزان و تجلیل از دانش‌آموزان محجبه در مدارس انجام شده است.

جعفر امیری‌زاده خواستار توجه والدین دانش‌‌آموزان به مقوله عفاف و حجاب شد.

وی اضافه کرد: برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع معرفی ابعاد شخصیتی بزرگ بانوی اسلام، حضرت زهرا (س) و همایش حجاب و عفاف در سایر مدارس نیز در دستور کار قرار دارد.

در حاشیه این برنامه، نمایشگاه عکس، پوستر، روزنامه‏‌دیواری و محصولات حجاب و عفاف به همت دانش‌‏آموزان در آموزشگاه گشایش یافت.

انتهای پیام/2452/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول