اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

55/بهار92

20 واحد مقاوم‌سازی شده در روستاهای شهرستان سقز افتتاح شد

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر 20 واحد مقاوم‌سازی شده در روستاهای شهرستان سقز افتتاح شد.

20 واحد مقاوم‌سازی شده در روستاهای شهرستان سقز افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر که با عنوان انقلاب اسلامی، گفتمان دینی، تثبیت ارزش‌های الهی و عدالت‌گستری نام‌گذاری شده است، 20 واحد مقاوم‌سازی شده در روستاهای شهرستان سقز افتتاح شد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان سقز با تبریک سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،اظهار داشت: 20 واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شده به طور همزمان در روستاهای شهرستان سقز ‌به بهره‌برداری رسید.

نوبخت صفدری تصریح کرد: با افتتاح این 20 واحد مسکونی، تعداد واحدهای افتتاح شده توسط بنیاد مسکن شهرستان سقز به 3 هزار و 920 واحد رسیده است.

وی افزود: برای افتتاح این پروژه‌ها 5 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات بهسازی مسکن روستایی اعطا شده است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز نیز در آیین افتتاح واحد مقاوم‌سازی شده در روستای قلعه کهنه با تبریک دهه مبارک فجر، اذعان داشت: یکی از دلایل ترس و واهمه استکبار از ایران اسلامی فراگیر شدن انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان انقلابی تاثیرگذار و اثربخش در سراسر دنیاست.

نادر فخری با بیان اینکه خون شهیدان انقلاب و اسلام را بیمه نموده و هرچه انقلاب اسلامی دارد از برکت مجاهدت شهدا و ایثارگران است خواستار برنامه‌ریزی جامع و کامل در سطح شهرها و روستاها برای دیدار با خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا شد و اضافه کرد: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و ایثارگران موجب تداوم حرکت انقلاب خواهد شد.

وی فرهنگ انقلاب را برگرفته از ایثار و شهادت برشمرد و افزود: باید در راه ترویج و توسعه ارزش‌های ماندگار انقلاب به نسل چهارم تلاش‌های بی‌شماری انجام دهیم.

فخری در پایان با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی یکی از امدادهای غیبی پروردگار بود، افزود: این پیروزی بزرگ کمر دشمنان اسلام و قرآن به ویژه استکبار جهانی و اربابان غربی رژیم ستم‌شاهی را شکست و سبب حیرت آنان و عزت مسلمانان شد.

انتهای پیام/79010/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول