اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به علت یخ‌زدگی در محور شهربابک ـ سیرجان

حوادث رانندگی 10 مصدوم بر جای گذاشت

حوادث رانندگی صبح امروز در مسیر بزرگراه شهربابک ـ سیرجان بر اثر یخ‌زدگی، 10 مصدوم بر جای گذاشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.

حوادث رانندگی 10 مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، به علت برودت و کاهش محسوس دما و یخ‌زدگی بی‌سابقه سطح جاده به ویژه از کیلومتر 40 در باند برگشت محور سیرجان ـ شهربابک روز گذشته بیش از 30 خودرو دچار سانحه رانندگی شدند.

همچنین طی 24 ساعت گذشته حوادث متعدد رانندگی در محورهای مواصلاتی شهربابک به ویژه شهربابک به انار و شهربابک به سرچشمه حوادثی را در پی داشته است.

از ساعت ابتدایی شب دوشنبه تاکنون مجموعه مدیریت اداره راه و هلال‌احمر در راستای امدادرسانی و بازگشایی معابر تلاش کرده و عوامل اورژانس‌های 115، خاتون‌آباد و جوزم در انجام عملیات پیش بیمارستانی و کمک به مصدومان حوادث و انتقال آنها به بیمارستان‌ها در تلاش بودند.

در حوادث ابتدای صبح امروز در مسیر بزرگراه شهربابک ـ سیرجان حدود 10 مصدوم این حوادث توسط اورژانس 115 کمک‌رسانی و یا با انجام عملیات پیش‌بیمارستانی به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/80023/ق10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول