اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران خبر داد

اعزام هوایی 45 مصدوم از خارگ با استفاده از خدمات پروازی پایانه‌های نفتی

مدیرعامل پایانه های نفتی ایران گفت: در شش ماه اخیر بیش از 45 مصدوم اعزامی در خارگ داشته‌ایم و این آمار بسیار بالایی است و باید کنترل شود.

اعزام هوایی 45 مصدوم از خارگ با استفاده از خدمات پروازی پایانه‌های نفتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سید پیروز موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی ورزشی افزود: ما عملاً نمی‌توانیم در ورزش قهرمانی تیم‌داری کنیم و در این زمینه دستمان بسته است و تنها در حوزه استانی می‌توانیم کمک‌هایی داشته باشیم و حتی برای این کار نیز نمی‌توانیم به بازیکنان پولی بدهیم و تنها می‌توانیم پول لباس و هزینه‌های دریایی آنان را متقبل شویم اما می‌توانیم ظرفیت‌های بلااستفاده را در اختیار دانش آموزان و ورزشکاران قرار دهیم و این در سایه تعاملات بیشتر، بهتر امکان پذیر خواهد بود.

موسوی اشاره داشت: باید در حوزه حمل و نقل دریایی شرکت‌های خصوصی ورود پیدا کنند و فضای رقابتی ایجاد شود و این هم به نفع مردم خواهد بود و هم به نفع بخش خصوصی و در زمینه تقسیم آب شرب نیز شرکت آبفا باید به جزیره ورود پیدا کند و برای هدررفت آب تدابیری بیاندیشد و نیروی دریایی نیز مثل سابق دستگاه‌های تصفیه خانه خود را فعال کند و در بحث ماکیت اراضی شهری نیز ما هیچگونه داعیه‌ای نداریم و این قضیه باید در وزارت کشور حل شود.

وی با اشاره به آمار بالای تصادفات شهری در خارگ گفت: ما در شش ماه اخیر بیش از 45 مصدوم اعزامی داشته‌ایم و این در حالی است که در سال‌های گذشته این آمار انگشت شمار و زیر 10 مورد بوده است و این آمار بسیار بالایی است و باید کنترل شود و در این راه ما نیز کمک خواهیم کرد و چه بهتر است که با کاهش اورژانس‌های پروازی، بتوان خدمات بیشتری به مردم ارائه داد.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران عنوان داشت: پیگیر ساخت پیست موتورسواری در محدوده شرکتی هستیم و این را دنبال خواهیم کرد و اردوهای دانش آموزی را نیز اجرایی خواهیم کرد و ابتدا از درون خود جزیره آغاز خواهیم کرد و اعتقاد ما بر این است که در این اردوها حضور افراد با دانش برای توضیح به دانش آموزان، شاید از خواندن ده‌ها کتاب نیز مفیدتر خواهد بود و تاثیر بیشتری بر آن‌ها خواهد داشت.

وی با اذعان به نیاز یک شهربازی سرپوشیده در خارگ گفت: طرح اجرایی این پروژه آمده است و مکان آن نیز انتخاب شده و پیشنهاد ما این است که سالن را راه اندازی و تجهیز کنیم و آن را در اختیار پیمانکار و بخش خصوصی قرار دهیم.

موسوی تصریح کرد: با توجه به فضای محدود جزیره خارگ و محدودیت زیرساخت‌های موجود، و همچنین با توجه به رشد جمعیت در سال‌های اخیر، این افزایش جمعیت باید به نحوی کنترل شود و در این زمینه نیز بخشداری و شهرداری قادر خواهند بود کمک کنند و امیدواریم شاهد جزیره‌ای شاداب باشیم.

انتهای پیام/66006/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول