اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دی‌‌ ما‌ه امسال صورت گرفت

صدور 5 پروانه کاربرد علامت استاندارد در صنایع مختلف کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست اداره‌کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دی‌ ماه سال جاری پنج پروانه کاربرد علامت استاندارد در صنایع مختلف کهگیلویه و بویراحمد صادر شد.

صدور 5 پروانه کاربرد علامت استاندارد در صنایع مختلف کهگیلویه و بویراحمد

مرتضی رهنما در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 15 فقره پروانه استاندارد در صنایع مختلف کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است.

سرپرست اداره‌کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دی‌ ماه سال جاری پنج پروانه کاربرد علامت استاندارد در صنایع مختلف صادر شد.

وی عنوان کرد: امنیت غذایی محصولات تولید شده استاندارد جایگاه ویژه‌ای در رضایت مشتری در بازار داخلی و خارجی دارد.

رهنما با بیان اینکه وجود سیستم‌های ارزیابی کیفی؛ مهم‌ترین ویژگی ارزیابی صنعت سالم و استاندارد است اظهار داشت: واحدهای تولیدی محصولات غذایی که اولویت تولید و عملکرد خود را بر مبنای استاندارد‌سازی و کیفیت قرار می‌دهند قابلیت و حضور مستمر در عرصه بازارهای صادراتی را دارند.

وی به اهمیت استاندارد در زندگی افراد پرداخت و خاطرنشان کرد: مردم امروزه استاندارد را به عنوان حق خود و مطالبه ملی می‌شناسند و باید با بالا بردن استانداردها و خرید محصولات داخلی و با کیفیت؛ بتوانیم صنعت کشور را رونق ببخشیم.

رهنما تصریح کرد: اگر در تولیدات داخلی به کیفیت کالا توجه داشته باشیم توان رقابت با کالاهای وارداتی به کشور امکان‌پذیر بوده و تمایل به مصرف کالای داخلی با رعایت استاندارد و کیفیت افزایش می‌یابد.

این مسئول با ابراز خرسندی از همکاری عموم مردم، مسئولان و رسانه‌های مختلف استان در راستای همکاری و پیشبرد اهداف استاندارد در جامعه عنوان کرد: تعامل رسانه‌ها با این اداره بسیار رضایت‌بخش بوده و با همکاری مسئولان و رعایت استاندارد در تمامی واحدهای مختلف می‌توان رضایت مردم را جلب کرد.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول