اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اجرای استاندارد اداره کل استاندارد قزوین خبر داد

صدور 10 پروانه استاندارد در قزوین

رئیس اجرای استاندارد اداره کل استاندارد قزوین گفت: 10 پروانه کاربرد علامت استاندارد در استان قزوین صادر شد که عمده آنها مربوط به صنایع غیر فلزی و ساختمانی است.

صدور 10 پروانه استاندارد در قزوین

عذرا خانلری امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در جلسه کمیته علائم که در بهمن ماه برگزار شد، تعداد 10 واحد تولیدی در قزوین موفق به کسب علامت استاندارد شدند.

وی افزود: از این تعداد، واحد تولیدی «یونس و رحیم بازاریاب» با نام فرآورده آجر رسی توکار با نوع صدور پروانه اجباری وابسته به صنایع غیر فلزی موفق به کسب پروانه استاندارد شد.

خانلری ادامه داد: واحد تولیدی «مرتضی و امیر هوشنگ کدخدایی» با نام فرآورده آجر رسی توکار با نوع پروانه اجباری در صنایع غیر فلزی نیز از واحدهایی بود که موفق به کسب این علامت استاندارد شد.

رئیس اجرای استاندارد اداره کل استاندارد قزوین افزود: واحد تولیدی «اسحق، عباس، هاشم و علی اوسط محجوب» با فرآورده آجر رسی توکار با نوع صدور پروانه اجباری وابسته به صنایع غیر فلزی هم به این علامت تجاری در قزوین دست یافت.

وی ادامه داد: واحد تولیدی صنایع گرمایشی با نام فرآورده «پکیج گاز سوز دیواری محفظه احتراق بسته فن دار مدل SGM24SF» با علامت تجاری و با نوع پروانه صدور اجباری در صنایع غیر فلزی نیز در این جلسه موفق به دریافت این علامت شد.

خانلری عنوان کرد: واحد تولیدی «نورد آریان فولاد» با نام فرآورده ناودانی سبک گرم نورده بال موازی نمره (10) با مشخصات فولاد 37 به علامت تجاری شکلات آریایی با نوع پروانه صدور اجباری در صنایع غیر فلزی نیز این علامت استاندارد را کسب کرد.

وی بیان داشت: واحد تولیدی «ریسندگی و بافندگی گلفام البرز» با فرآورده پتوی سفری صد در صد پلی استر با علامت تجاری با نوع پروانه تجاری تشویقی در صنایع غیر فلزی هم به این علامت دست پیدا کرد.

این مسئول یادآور شد: واحد تولیدی «لیا نقش» با نام فرآورده بلوک سقفی ساخته شده از دانه‌های پلی استایرن منبسط شونده با علامت تجاری ثبت شده و با پروانه صدور اجباری نیز در صنایع غیر فلزی به این مهم دست پیدا کرد.

خانلری بیان کرد: واحد تولیدی «شیلانه» با نام فرآورده کنسرو رب گوجه فرنگی بسته بندی شده در قوطی فلزی غیر قابل نفوذ با علامت تجاری شیلانه و دارای پروانه صدور اجباری در صنایع غیر فلزی موفق به دریافت این علامت تجاری شد.

وی عنوان کرد: واحد تولیدی «آسان ریز قصران» با نام فراورده کنسرو ماهی تن در روغن در بسته بندی غیر قابل نفوذ به علامت تجاری لینوشیل و علامت تجاری ثبت شده با نوع پروانه صدور اجباری در صنایع غیر فلزی به این علامت تجاری دست پیدا کرد.

رئیس اجرای استاندارد اداره کل استاندارد قزوین تصریح کرد: واحد تولیدی پخش گاز مایع فرگاز با نام فراورده تجاری بازرسی و آزمایش دوره‌ای سیلندرهای گاز (سیلندرهای فولادی با ساختمان جوش شده قابل حمل و پر کردن مجدد، برای گاز مایع) و با پروانه صدور اجباری در صنایع غیر فلزی هم این علامت استاندارد را کسب کرد.

انتهای پیام /77014/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول