اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری اصفهان خبر داد

اختصاص یک‌سوم بودجه 93 شهرداری اصفهان به حمل و نقل

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان گفت: یک‌سوم از بودجه سال آتی شهرداری اصفهان به مباحث حمل و نقل و ترافیک اختصاص دارد.

اختصاص یک‌سوم بودجه 93 شهرداری اصفهان به حمل و نقل

ابوالقاسم گلستان‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به میزان اعتبار اختصاص داده شده در بودجه سال آتی شهرداری به پروژه مترو اظهار کرد: در بودجه سال آینده شهرداری 200 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه قطار شهری اصفهان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه همچنین 85 میلیارد تومان نیز در بودجه سال آتی شهرداری برای اتوبوس‌رانی اصفهان در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: البته 60 میلیارد تومان از این اعتبارات برای خرید اتوبوس، 10 میلیارد تومان برای باز‌سازی اتوبوس‌های فرسوده ناوگان اتوبوس‌رانی و 25 میلیارد تومان نیز برای کمک به این ناوگان به عنوان یارانه بلیت اتوبوس‌ها اختصاص داده می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه شهرداری بیش از یک‌سوم هزینه بلیت اتوبوس‌ها پرداخت می‌کند، تصریح کرد: مقرر شده بود که یک‌سوم هزینه بلیت اتوبوس‌ها توسط دولت، یک‌سوم توسط شهرداری و یک‌سوم از این هزینه نیز توسط مردم پرداخت شود، اما دولت در این زمینه سهم خود را به صورت کامل پرداخت نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه در بودجه سال آینده شهرداری در مجموع 680 میلیارد تومان اعتبار برای مقوله حمل و نقل و ترافیک در نظر گرفته شده است، ادامه داد: یک‌سوم از بودجه سال آتی شهرداری اصفهان به مباحث حمل و نقل و ترافیک اختصاص دارد.

گلستان‌نژاد با بیان اینکه 280 میلیارد تومان از این اعتبارات به میزان 40 درصد به موضوع حمل و نقل عمومی اختصاص دارد، تاکید کرد: بیشترین اعتبارات بودجه سال آتی شهرداری اصفهان برای پروژه قطار شهری اختصاص داده شده است.

وی گفت: در بودجه سال آتی شهرداری اصفهان در درجه نخست به پروژه مترو توجه شده است و به این دلیل بیشترین میزان اعتبارات این بودجه نیز به اجرا و راه‌اندازی مترو اختصاص دارد.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول