اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر مشهد در گفت‌وگو با فارس:

80 درصد بودجه نقدی امسال شهرداری مشهد محقق خواهد شد

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری 80 درصد از بودجه نقدی شهرداری مشهد محقق شود.

80 درصد بودجه نقدی امسال شهرداری مشهد محقق خواهد شد

محمد سهیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ما در شهرداری دوگونه درآمد داریم یکی بودجه درآمدهای نقدی است که پیش‌بینی جذب آن 2 هزار میلیارد تومان بود که تا به امروز 1700 میلیارد تومان آن محقق شده است.

استاد دانشگاه فردوسی مشهد اضافه کرد: در واقع 70 درصد بودجه نقدی محقق شده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به 80 درصد برسد.

سهیلی تصریح کرد: پنج هزار میلیارد تومان نیز در بحث مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها جذب شده که غیر از درآمدهای نقدی است و نمی‌توان آن را به عنوان درآمد محسوب کرد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: نسبت سرمایه‌گذاری‌ها و مشارکت‌ها در سال جاری نسبت به گذشته در حال رشد است که امیدوارم این روند رو به رشد ادامه یابد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد خاطرنشان کرد: بودجه‌ای که از محل مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها جذب می‌شود در حقیقت برای عمران شهری هزینه می‌شود که این خود نیز یک دستاورد شهری است.

سهیلی در پایان ابراز داشت: این امکان وجود دارد که در بودجه سال آینده شهرداری مشهد درآمد بودجه نقدی به بیش از دو هزار میلیارد تومان نیز برسد که امیدوارم یک رشد منطقی در این خصوص وجود داشته باشد.

انتهای پیام/2202/س30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول