اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

تلاش برای بازگشایی محورهای برف‌گیر کوهبنان ادامه دارد

فرماندار کوهبنان گفت: با توجه به بارش زیاد برف و مسدود شدن بسیاری از مسیرها امیدواریم در چند ساعت آینده با تلاش کارکنان راهداری تمام مسیرهای منتهی به شهرستان باز شوند.

تلاش برای بازگشایی محورهای برف‌گیر کوهبنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز در جلسه ستاد حوادث غیرمترقبه این شهرستان اظهار داشت: با آغاز بارش برف از روز پیش به دلیل کوهستانی بودن و ارتفاع زیاد از سطح دریا دمای هوا در این شهرستان به شدت کاهش یافت و بسیاری از معابر و کوچه‌ها دچار یخبندان شدید شده‌اند.

وی عنوان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی و کاهش محسوس دما، بسیاری از راه‌های ارتباطی این شهرستان به سمت مرکز استان و شهرستان‌های زرند، راور، بافق، رفسنجان، بهاباد و یزد که کوهستانی است، دچار یخبندان شده و عبور و مرور در این مسیرها با کندی و فقط با زنجیر چرخ امکان دارد.

متقی افزود: با توجه به بارش زیاد برف و مسدود شدن بسیاری از مسیرها احتمال اختلال تردد در راه‌های کوهستانی این شهرستان به ویژه در گردنه‌های برف‌گیر وجود دارد و امیدواریم در چند ساعت آینده با تلاش کارکنان راهداری تمام مسیرهای منتهی به شهرستان باز شوند.

فرماندار کوهبنان ضمن تأکید بر آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان برخورد با حوادث غیر مترقبه را یک ضرورت دانست و ادامه داد: در زمان وقوع حوادث است که نیاز به تجهیزات بیش از گذشته حس می‌شود و ما همیشه باید آماده حوادث غیرمترقبه باشیم.

این مسئول تاکید کرد: اکیپ‌های امدادی نیروی انتظامی، راهنمایی و رانندگی و هلال‌احمر باید با هماهنگی کامل و آرامش به بهترین نحو ممکن به افراد گرفتار در مسیرها کمک کنند.

فرماندار کوهبنان بر تامین سوخت و تمهیدات لازم برای رفاه حال مردم در مناطق کوهستانی که از نعمت گاز شهری بی‌بهره هستند، تاکید کرد.

به گزارش فارس، چندین اکیپ امدادی به مناطق معدنی شهرستان و مناطق صعب‌العبور برای نجات افراد گرفتار در برف اعزام شدند و مقرر شد یک گروه امدادی تا پایان اتمام برف و یخبندان در مناطق معدنی شهرستان مستقر باشند.

انتهای پیام/80012/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول