اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کار و اشتغال پارس جنوبی خبر داد

آموزش‌ تخصصی 3 هزار نفر برای اشتغال در پارس جنوبی

مدیر کار و اشتغال پارس جنوبی از آموزش‌ تخصصی 3 هزار نفر برای اشتغال در پارس جنوبی خبر داد.

آموزش‌ تخصصی 3 هزار نفر برای اشتغال در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام عبدالله حاجیانی سه‌شنبه شب در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: منطقه ویژه پارس جنوبی توجه خاصی به محیط پیرامونی دارد و در چند سال اخیر در این مسیر گام‌های اساسی برداشته است.

وی افزود: در راستای ایجاد اشتغال برای متخصصان بومی استان اقدامات ارزنده‌ای در این سازمان انجام گرفته و به نتایج بسیار خوبی نیز رسیده‌ایم.

مدیر کار و اشتغال پارس جنوبی خواستار تلاش مسئولان برای افزایش مهارت‌های تخصصی نیروهای بومی شد و خاطرنشان کرد: یکی از موانع موجود برای به کارگیری نیروهای بومی در منطقه عسلویه، کمبود کلاس‌های آموزشی و مهارت‌های تخصصی است.

حاجیانی از آموزش‌های تخصصی اشتغال برای 3 هزار نیروی بومی استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: در سال جاری و با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بیش از سه هزار نفر از نیروهای بومی استان مهارت‌های مورد نیاز شرکت‌های موجود در این منطقه را فرا گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش‌بینی می‌شود در همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای استان بوشهر تعداد نیروهای آموزش دیده در رشته‌های فنی به بیش از 10 هزار نفر برسد.

این مسئول یادآور شد: پارس جنوبی از مناطق تاثیرگذار در صنعت نفت است و برای رشد و پیشرفت این منطقه در سال جاری برنامه‌ریزی لازم انجام گرفته است.

حاجیانی گفت: مهندس زنگنه نگاه خاصی به محیط پیرامونی دارد و برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر به مردم منطقه صورت گرفته است.

انتهای پیام/2451/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول