اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب عناوین اول و دوم باشگاه‌های قم

سفیر و افشید نمایندگان قم در لیگ فوتبال نوجوانان کشور شدند

تیم‌های فوتبال نوجوانان سفیر گفتمان و افشید به عنوان 2 نماینده قم در مسابقات فصل جدید لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور می‌یابند.

سفیر و افشید نمایندگان قم در لیگ فوتبال نوجوانان کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال تیم سفیر گفتمان قهرمان لیگ نوجوانان قم شد و تیم فوتبال نوجوانان افشید قم با کسب رتبه دوم جدول در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی قصد دارد به همراه سفیر گفتمان به عنوان دومین نماینده قم در مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به میدان برود.

تیم‌های نوجوانان سفیر گفتمان و افشید که ترکیبی از فوتبالیست‌های آینده‌دار، فنی و مستعد استان قم هستند و با انگیزه و روحیه بالا امسال در مسابقات بالاترین سطح لیگ باشگاه‌های قم حضور یافته بودند در نهایت در مکان‌های اول و دوم جدول رده‌بندی ایستادند.

این در حالی است که امسال 11 تیم در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم حضور داشتند که در نهایت تیم‌ها در 10 هفته به شکل دوره‌ای با یکدیگر رقابت کردند و در نهایت این تیم نوجوانان سفیر گفتمان بود که موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

فوتبالیست‌های نوجوان و آینده‌دار تیم افشید قم نیز در پایان رقابت‌های فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم بعد از تیم سفیر گفتمان قهرمانی خود را قطعی کردند و قصد دارند به عنوان تیم دوم فوتبال نوجوانان قم با حمایت مسئولان خود در لیگ نوجوانان کشور حضور یابند.

امسال در فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم، قهرمانی فوتبالیست‌های نوجوان سفیر گفتمان قم در حالی رقم خورد که جدال برای کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم بین تیم‌های فوتبال نوجوانان افشید و عقاب پردیسان بود که در این رقابت این تیم افشید بود که گوی سبقت را از رقیب خود ربود و در جایگاه دوم قرار گرفت.

با برنامه‌ریزی واحد اجرایی مسابقات هیئت فوتبال استان قم، لیگ نوجوانان قم با حضور 11 تیم به صورت دوره‌ای برگزار شد و پس از انجام 55 مسابقه تیم سفیر گفتمان با کسب 28 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و پس از سفیر گفتمان تیم فوتبال افشید با 27 و عقاب پردیسان با 24 امتیاز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند ضمن اینکه بهترین خط حمله تیم عقاب پردیسان با 54 گل زده و بهترین خط دفاع تیم افشید با پنج گل خورده شناخته شدند.

از جمله نکات مثبت در این دوره از مسابقات لیگ فوتبال نوجوانان باشگاه‌های استان قم می‌توان به حضور بازیکنان کم سن و سال زیر 15 سال در برخی از تیم‌ها اشاره کرد که مورد توجه برخی از مسئولان فدراسیون و رده‌های پایه تیم‌های ملی قرار گرفتند و حالا جمع زیادی از آن‌ها قرار است در ترکیب تیم‌های سفیر گفتمان و افشید قم در لیگ نوجوانان کشور حضور یابند.

انتهای پیام/78002/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول