اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بازی در مرحله دوم جام حذفی فوتبال بانوان

کادر فنی ماهان تندیس قم مسابقه وحدت گرگان و گاز ایلام را آنالیز می‌کنند

کادر فنی تیم بانوان ماهان تندیس قم برای شناخت کافی از حریف خود در جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور بازی این تیم در لیگ برتر فوتبال بانوان را آنالیز می‌کنند.

کادر فنی ماهان تندیس قم مسابقه وحدت گرگان و گاز ایلام را آنالیز می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال در راس کادر فنی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم آمنه رسولی قرار دارد و این مربی توانسته با دلسوزی و پشتکار فراوان و همچنین با بهره‌گیری از دانش روز فوتبال تیمش را به لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور برساند.

رسولی و همکارانش در کادر فنی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم این روزها تمام حواس خود را به بازی حساس هفته آینده در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور معطوف کرده‌اند تا بعد از درخشش در لیگ دسته اول فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور که منجر به صعود آنها به لیگ برتر شد، در جام حذفی نیز به نتایج خوبی دست یابند.

حریف تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم در مسابقات مرحله دوم جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور تیم فوتبال پالایش و گاز ایلام است، تیمی که در لیگ برتر فوتبال بانوان ایران حضور دارد و در فاصله چهار روز باقی مانده به بازی جام حذفی با ماهان تندیس قم در لیگ برتر به میدان می‌رود.

بانوان فوتبالیست تیم پالایش و گاز ایلام پس از مسابقه حساسی که در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر داشتند و در ورزشگاه تختی ایلام میزبان حریف خود بودند در هفته نوزدهم به میهمانی تیم وحدت گرگان می‌روند.

مسابقه تیم فوتبال بانوان پالایش و گاز ایلام با وحدت گرگان از نوزدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور از ساعت 11 صبح روز پنجشنبه هفته جاری یعنی هفدهم بهمن ماه در ورزشگاه آزادی شهر گرگان برگزار می‌شود.

به همین منظور کادر فنی تیم فوتبال بانوان ماهان تندیس قم قصد دارند این دیدار را به دقت زیر نظر گرفته و با اطلاعات کاملی که از تیم پالایش و گاز ایلام به دست می‌آورند و آنها را در اختیار بازیکنان خود قرار می‌دهند، تاکتیک‌های ویژه بازی حذفی هفته آینده با حریف ایلامی را در تمرینات مرور کنند.

بر اساس برنامه کمیته بانوان فدراسیون فوتبال، قرار است دیدار تیم‌های فوتبال بانوان ماهان تندیس قم و پالایش و گاز ایلام در چارچوب مرحله دوم مسابقات جام حذفی فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور از ساعت 11 صبح روز دوشنبه 21 بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شود.

تیم فوتبال بانوان پالایش و گاز ایلام حریف ماهان تندیس قم، در لیگ برتر در کنار تیم‌های ملوان بندر انزلی، وحدت گرگان، دلوار کشتی جنوب بوشهر، همیاری شهرداری ارومیه، استقلال تهران، نگاردژ شیراز، آینده‌سازان میهن، شهرداری بم و پاس همدان به رقابت می‌پردازد.

انتهای پیام/78002/ب30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول