اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال دختران

فوتبالیست قمی به تیم ملی دختران زیر 14 سال دعوت شد

دختر آینده‌دار فوتبال قم از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال دختران نونهال زیر 14 سال به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شد.

فوتبالیست قمی به تیم ملی دختران زیر 14 سال دعوت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال دختران زیر 14 سال کشورمان در حالی توسط کمیته بانوان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی این رده سنی برنامه‌ریزی شده است که این اردو انتخابی برترین‌ها برای عضویت در تیم ملی به شمار می‌رود.

کادر فنی تیم ملی فوتبال دختران رده سنی زیر 14 سال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی دختران نونهال را در حالی اعلام کرد که این تیم را فاطمه فردیس‌آبادی یکی از دختران خوش‌آتیه فوتبال بانوان استان قم همراهی می‌کند.

بر اساس برنامه کمیته بانوان فدراسیون فوتبال، اردوی انتخابی تیم ملی زیر 14 سال دختران در 2 مرحله برگزار می‌شود تا برترین بازیکنان به اردوی نهایی تیم ملی معرفی شوند در حالی که دختر فوتبالیست قمی به اردوی مرحله اول دعوت شده است.

در اردوی مرحله اول فوتبالیست‌هایی از استان‌های تهران، مرکزی، اصفهان، فارس، بوشهر، قزوین، مازندران، زنجان، قم و گیلان دعوت شده‌اند در حالی که تنها نماینده فوتبال بانوان قم در این مرحله فاطمه فردیس‌آبادی محسوب می‌شود.

بر این اساس هلیا معظمی، صبا جوادی، مستانه باقرآبادی، صبا تولیت، هدیه مشتر‌ی‌دوست، آرکا شیرکانی، نگار یعقوبی و مهسا خلیلی از تهران به همراه آیدا امامی‌فر، حدیثه اسکندرنژاد از مرکزی، مرضیه فیضی، هاجر رضویان نسبت، پریسا قربانی و مریم صادقانی از اصفهان به اردوی اول دعوت شده‌اند.

همچنین فاطمه طهماسبی، مرضیه حیاتی و هانیه خداپرست از فارس، بهاره سیروس از بوشهر، نگین هستی، شیوا طاهرخانی، نرگس اینانلو از قزوین، نسرین قمی، مائده عمرانی و ملیحه‌ پورنجف از مازندران، حدیث تقی بیگ‌لو و مهدیه عبداللهی از زنجان، آیدا نیک‌فطرت و مونا شریانی از گیلان و فاطمه فردیس‌آبادی از قم دیگر نفراتی هستند که برای حضور در اردوی اول انتخابی تیم ملی دختران زیر 14 سال کشورمان از 16 تا 18 بهمن‌ماه در کمپ تیم‌های ملی زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول