اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسن‌زاده در گفت‌وگو با فارس:

حریف قدرتمندی را شکست دادیم / بازیکنان ماهان تندیس با برنامه بازی می‌کنند

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: حریف بسیار سرسختی را در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال شکست دادیم.

حریف قدرتمندی را شکست دادیم / بازیکنان ماهان تندیس با برنامه بازی می‌کنند

محسن حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: پیروزی تیم ما برابر دبیری تبریز در هفته ششم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نشان از پیشرفت ماهان تندیس در نیم فصل دوم است و قطعا همین روند را در هفت بازی باقی‌مانده تا پایان فصل ادامه می‌دهیم.

وی ادامه داد: بازی بسیار خوبی از سوی هر دو تیم به نمایش در آمد و به نظر من تیم ما واقعا خوب و قوی بازی کرد و نشان داد که فوتسال با برنامه‌ای انجام می‌دهد، ما به خوبی برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم و خوشحالم که مزد زحمات و تلاش‌های خود را گرفتیم.

حسن‌زاده ابراز داشت: ما به هیچ عنوان برابر دبیری تبریز کار ساده‌ای نداشتیم ولی با نبوغ بازیکنان خود که به خوبی تاکتیک‌های تمرین شده را اجرا کردند و کاملا منطقی و به دور از احساس بازی کردند، توانستیم این بازی را ببریم و نخستین باخت صدرنشین لیگ برتر را رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم اضافه کرد: در مجموع باید بگویم که بازی بسیار سنگینی بود ولی تیم دبیری تبریز تصور نمی‌کرد بازی به این سنگینی و سختی را در قم داشته باشد، اگر چه آنها در نیمه اول زودتر از ما به گل رسیدند اما پرقدرت بازی کردیم و حتی اگر بازیکنان ما در این دیدار کمی عجول نبودند می‌توانستیم با پیروزی کاملا پرگل‌تری از میدان خارج شویم.

وی یاد آور شد: بازیکنان ما به دلیل اینکه در نیمه نخست نتوانستند زودتر از تیم دبیری تبریز به گل برسند کمی مورد تاثیر حریف بودند و همین امر سبب شد تا قبل از گلی که علیرضا وفایی به ثمر برساند ما کمی در رسیدن به گل مشکل داشته باشیم.

حسن‌زاده ابراز داشت: با این حال از غفلت حریف به خوبی بهره بردیم و دو گل زدیم تا حریف کنترل روانی خود را از دست بدهد و بین دو نیمه راه بهتر بهره بردن از این شرایط را به بازیکنان گوشزد کردیم و هماهنگ‌تر از نیمه نخست توانستیم بازی را به کنترل خود درآورده و با پرس تیم دبیری تبریز از زمین حریف و زیر فشار قراردادن آنها هنگام صاحب توپ شدن، به خواسته‌های خود برسیم.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب برتری در دیدار خانگی هفته ششم از دور برگشت بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برابر دبیری تبریز با کسب 28 امتیاز همچنان در رده هفتم جدول رده‌بندی باقی ماند و در هفته هفتم نیم فصل دوم عصر پنج‌شنبه هفته جاری در تبریز میهمان تیم فوتسال شهرداری این شهر خواهد بود.

انتهای پیام/78002/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول