اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باقری در گفت‌وگو با فارس:

ماهان تندیس قم برابر دبیری تبریز بهترین بازی لیگ پانزدهم را انجام داد

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: به خوبی انتظار پیروزی پرگل در دیدار حساس مقابل دبیری تبریز را داشتم چون از هفته‌ها قبل برای بردن این بازی فکر کرده بودیم.

ماهان تندیس قم برابر دبیری تبریز بهترین بازی لیگ پانزدهم را انجام داد

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اذعان داشت: بازی با دبیری تبریز شرایط خاصی داشت و ما پیش‌بینی کرده بودیم که کار سختی در مقابل حریف خود که صدرنشین لیگ برتر فوتسال بود، پیش رو داریم به همین خاطر به خوبی تیم را آماده این بازی کرده بودیم.

وی ادامه داد: به نظر من فوتسال در خون بازیکنان ما است چون تمام آنها در این دیدار بهترین نمایش خود را ارائه کردند و با توجه به آمادگی ذهنی، روحی و جسمی بالایی که داشتند به حریف اجازه ندادند حتی برای لحظه‌ای در زمین مسابقه تمرکز کند.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: ما در این دیدار خانگی به حمایت تماشاگران نیز دل بسته بودیم و خوشبختانه با تشویق‌های بی امان آنها و همچنین هماهنگی خوبی که داشتیم نتیجه را از آن خود کردیم در حالی که اگر دقت بیشتری داشتیم با توجه به موقعیت‌های گل متعددی که به دست آوردیم می‌توانستیم مقابل دروازه دبیری تبریز به گل‌های بیشتری دست یابیم.

باقری عنوان کرد: قطعا اگر توپ‌های بازیکنان ما در دیدار مقابل دبیری تبریز به گل تبدیل می‌شد صد در صد با بیش از 10 گل می‌توانستیم تیم دبیری را شکست بدهیم چون خودمان را پیش از شروع دور برگشت لیگ برتر برای این بازی آماده کرده بودیم.

وی تصریح کرد: ما در نیم فصل دوم پیش از بازی با تیم دبیری تبریز 2 پیروزی و 3 تساوی در کارنامه داشتیم و با اینکه نسبت به دور رفت بهتر عمل کرده بودیم باز هم به بازیکنان می‌گفتم که اگر توانستید تیم دبیری را شکست بدهید آن وقت تیم بزرگی هستید.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم اضافه کرد: تیم ما واقعا فوتسال را به خوبی در زمین مسابقه اجرا کرد، حتی اجازه ندادیم تیم حریف از نظر روانی بر جریان بازی تاثیر بگذارد، کاری که آنها در دیدارهای قبلی انجام داده و نتیجه گرفته بودند را در قم نگذاشتیم انجام بدهند.

باقری تصریح کرد: با داشتن مهره‌های مؤثری همچون محمد کرمانی، محمد حسین کوهستانی، ابوالقاسم اروجی، سعید قاسمی و علیرضا وفایی بارها دفاع تیمی حریف را به هم زدیم.

وی با اشاره به افزایش قدرت تیم ماهان تندیس قم در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال، عنوان کرد: از زمانی که به تیم آمدم بیشتر به کارهای آمادگی جسمانی تیم پرداختم تا بازیکنان از نظر جسمی آماده باشند و شما دیدید که هیچ کدام از آنها در بازی پرفشار با تیم دبیری احساس خستگی نکردند.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم در هفتمین هفته از دیدارهای نیم فصل دوم مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر روز پنجشنبه هفته جاری یعنی هفدهم بهمن ماه در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف تیم شهرداری این شهر می‌رود.

انتهای پیام/78002/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول