اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت خبر داد

راه‌اندازی مرکز مشاوره و آزمایش قبل از ازدواج در باشت

رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت از راه‌اندازی مرکز مشاوره و آزمایش قبل از ازدواج در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی مرکز مشاوره و آزمایش قبل از ازدواج در باشت

کریم رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در باشت با قدردانی از پزشکان و مسئولان شهرستان گچساران و مسئولان استانی و شهرستانی که با شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت در راستای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی تعامل داشته‌اند، اظهار داشت: نبود کلینیک مشاوره ازدواج و آزمایشگاهی برای انجام آزمایشات قبل از ازدواج مشکلاتی را برای عموم افراد به خصوص زوجین جوان در سطح شهرستان باشت به وجود آورده بود. این مسئول افزود: وجود این مشکل و کمبود از جمله دلایل مراجعه متعدد و مستمر به شهرستان‌های همجوار بوده است.

وی ادامه داد: با راه‌اندازی این مرکز ضمن دسترسی راحت افراد به کلاس‌ها و تسهیل در رفت و آمدها زمینه ایجاد سایر مراکز ضروری را به دنبال خواهد داشت.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان باشت خاطرنشان کرد: از همین رو مرکز مشاوره ازدواج که از این هفته به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد گامی در راستای توسعه بهداشتی و اقدامی ضروری برای رفع مشکلات جوانان و مردم شهرستان باشت است که تاکنون به دلایل مختلف از وجود آن بی‌بهره بوده‌اند.

رضایی تصریح کرد: آزمایشگاه جدید با بهترین امکانات در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت و در کنار آن کلینیک مشاوره ازدواج جهت ارائه همه مشاوره‌های لازم قبل و بعد از ازدواج توسط کارشناسان و مشاوران آغاز به کار می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: مرکز مشاوره ازدواج با حمایت و تحت نظر متخصصان داخلی و روانشناس و کارشناس زبده شروع به کار خواهد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت با تأکید بر اینکه راه‌اندازی این مرکز در بهبود کیفیت برنامه‌های آموزشی و مشاوره‌ای برای کاهش طلاق در جامعه مفید و مؤثر است، متذکر شد: راه‌اندازی این مرکز خدمت خوبی به جامعه و زوج‌های جوان از سوی مسئولان است، چراکه به نوعی به ناهنجاری‌ها و مشکلات احتمالی پیش از ازدواج می‌پردازد و از بسیاری مشکلات بعدی از جمله معلولیت‌های کودکان جلوگیری می‌کند.

 انتهای پیام/82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول